beveilingsbeambte onder invloed

  • ledzeppel

    Wie kan mij helpen ik werd in het oosten van het land terwijl ik receptiedienst draaide als mobiel surveillant op het gebruik op alcohol gecontroleerd .. dit kwam omdat men tijdens een eveluatie gesprek vond dat ik na de drank stonk … men gaf mij twee opties of je zegt dat je gedronken hebt en je gaat naar huis met een schriftelijke waarschuwing of je ontkent en gaat je dienst beginnen … vraag 1 als men al vermoed dat ik gedronken heb moeten ze dan niet eerder actie's ondernemen ? omdat ik de dienst ga beginnen en een voertuig ga besturen … 2e is men zelf niet nalatig dan ? men laat mij wel rijden …

  • Graats

    http://www.prikpagina.nl/read.php?f=23&i=142194&t=142194

    Omdat crossposten niet is toegestaan is het topic bij deze gesloten.

    Mod Arie

  • Silvester Wallet

    ledzeppel Schreef: Ledzeppel ik heb jou bericht gelezen, zal hierop beantwoorden.

    Wie eist zal ten eerste moeten bewijzen dat jij alcohol heb genuttigd voor het eveluatiegesprek begon. Als men een vermoeden heeft dat jij toch alcohol heb genuttigd tijdens eveluatiegesprek had men per direkt gesprek dienen te stoppen en van rechtswegen een blaastest moeten afnemen. Waarom een blaastest. Omdat de funktie mobiel surveillant totaal geen alcohol toelaat. Rayonmanager en of districtmanager die jou heeft gecontroleerd blijken totaal geen ervaring te hebben in het vak beveiliging.

    Misschien heb jij ooit wel eens gehoord, “hoe dump ik personeel voordat wij juridisch de betrokken man in vaste dienst moeten nemen”

    Beste Ledzeppel, als oud beveiligingsbeamte met een dienstverband van dertien jaar werd ik te duur, dus ook gedumd.

    Zorg voor jezelf voor een goed juridisich advocaat, gespeciliseerd op dienstbetrekkingen werkgevers, met een eis van een jaarloon en betaling van advocaatkosten veroorzaakt door werkgever, dus werkgever verantwoordelijk stellen, personen verantwoordelijk stellen die alcohol hebben geroken.

    Ledzeppel, zorg eveneens voor zoveel mogelijk bewijsmateriaal, desnoods opnamen gesprekken met minirecorder, elk telefoongesprek op tijden noteren als men jou belt,

    beslist niet weg laten treiteren, anders is men bang jou een bruto jaarloon te moeten betalen, BLIJF VOLHARDEND IN JOU STANDPUNT, JE HEBT NIET GEDRONKEN,

    ER IS GEEN BEWIJS VAN WEL GEDRONKEN, DUS GEEN ZAAK, GEEN ONTSLAG, TOCH ONTSLAG, ONTSLAGVERGOEDING OPEISEN VIA JOU ADVOCAAT.

    KOSTEN ADVOCAAT DOOR VEROORZAKER BETAALD, WERKGEVER.

    Het kon dan weleens gebeuren dat de persoon en/of personen beweerden alcohol te hebben geroken zelf de laan uit vliegen.

    ——————————————————-

    > Wie kan mij helpen ik werd in het oosten van het

    > land terwijl ik receptiedienst draaide als mobiel

    > surveillant op het gebruik op alcohol

    > gecontroleerd .. dit kwam omdat men tijdens een

    > eveluatie gesprek vond dat ik na de drank stonk

    > … men gaf mij twee opties of je zegt dat je

    > gedronken hebt en je gaat naar huis met een

    > schriftelijke waarschuwing of je ontkent en gaat

    > je dienst beginnen … vraag 1 als men al vermoed

    > dat ik gedronken heb moeten ze dan niet eerder

    > actie's ondernemen ? omdat ik de dienst ga

    > beginnen en een voertuig ga besturen … 2e is men

    > zelf niet nalatig dan ? men laat mij wel rijden

    > …