Deleten Blackscorpion en -Gerard-

  • mwb

    Ik wil voorstellen om Blackscorpion en - Gerard- de toegang tot het prikbord te ontzeggen.

    Ik kan er uitgebreid op ingaan, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in.

    Daarom kort.

    Op geen enkele wijze laten ze blijken in staat te zijn ook positief-kritisch mee te kunnen denken.

    Met hun constante negatieve houding wekken ze alleen maar irritatie op.

    Bovendien reageren ze op serieuze vragen van argeloze burgers zodanig dat dit anderen waarschijnlijk afschrikt.

    mwb.

  • ¥ Lotje ­­¥

    Hoi hoi

    Even vraagje . Ben jij de webmaster?? zoiets kan je beter mailen dan vermoed ik naar de webmaster dan op een prikkie te zetten .

    Weet wel dat iedere prikker niet het zelfde is . De een is positiever dan de ander . Je moet het wel met lettertjes doen . Wat soms moeilijker is voor de een of de ander , Dat sommige beter kunnen praten dan schrijven.

    Ik zelf lees het wel bij bepaalde mensen , Maar kan ook goed negeren als het moet (misschien een optie)Dan nog men kan er toch nog op als men dat wil . Want er zijn er die proxy dan gaan gebruiken .

    ****************************************************************

    Bovendien reageren ze op serieuze vragen van argeloze burgers zodanig dat dit anderen waarschijnlijk afschrikt.

    ************************************

    Weet wel dat de wereld hard is . Onnoemelijk hard .

    Ik reageer nu, Maar heb meer van :: Een ieder kan prikken volgens de Faq. Mits je daar aan houd.

    Groet , Lotje

  • Graats

    Mwb,

    Ik kan mij goed voorstellen dat er prikkers zijn waar jij geen goede gevoelens bij hebt. Zo heeft een ieder zijn voorkeuren. Vaak komen die overeen met het standpunt dat je zelf in een bepaalde discussie inneemt.

    Het is echter niet aan jou om - zodra bepaalde prikkers qua schrijfstijl niet in jouw straatje vallen - deze mensen openbaar aan de schandpaal te nagelen en oproepen te doen tot bannen dan wel boycot.

    Je mag er van uit gaan dat wij als mods het gehele berichtenverkeer nauwlettend volgen en daar waar prikkers er blijk van geven de huisregels met voeten te treden, vermanend op te treden en - bij herhaling - over te gaan tot een al dan niet tijdelijke ban.

    Als jij problemen hebt met bepaalde prikkers kan je dat via de bekende ‘knop’ onderaan het prikbord te kennen geven aan de moderators. Dit met opgave van de huisregels welke in jouw ogen overtreden zijn. Het heeft geen zin om middels dit soort topics mensen ‘op te hitsen’. De beslissing ligt uiteindelijk toch bij de mods. Ik zie dat je dat vanochtend hebt gedaan en daar een net antwoord op hebt gehad. Het is dan ook niet kies om vervolgens op het prikbord zelf je gram te halen.

    Gezien het vorenstaande wordt dit topic dan ook gesloten.

    Mod Arie