J.v.d.S.

  • H.A.C van Asten

    De zee aan het strand van Aruba is over een brede strook uit de kust ondiep, maar even verderop is de oceaan meteen een paar honderd meter diep terwijl het er wemelt van de haaien. Indien vader v.d.S. nu eens met zijn auto is tehulp geschoten naar dat gebied, dan “vinden ze haar nooit meer terug” en als, de bootman “Daury” nu eens vader v.d.S. is, dan “zal ik tot het graf toe zijn naam niet noemen”. Ja want het is de verdachte zijn pa. Het O.M. moet eens een paar autos goed onderzoeken.De vraag is : wie is Victor Baarn ?

  • belker25

    Nee he? Gaan we weer lekker speculeren met z'n allen….?? Ik denk dat er al genoeg gezegd is over dit onderwerp…………….

    tot besluit …Laten we hopen dat de waarheid een keer aan het licht komt.Op dit prikbord zullen we de zaak zeker niet oplossen….

    O…en ehh van Asten …boek lekker een duikvakantie daar en kijk uit voor enge beestjes….

    gegroet Belker25

  • Graats

    Daar sluit ik mij bij aan. Voor iedere hersenspinsel en gedachtenkronkel over de zaak v.d. Sloot wordt thans een apart topic geopend. Gelieve met meningen en nieuws'feiten' over deze zaak aan te sluiten bij de reeds bestaande topics. Dit topic wordt derhalve gesloten.

    Mod Arie