het moet niet gekker worden

  • HM

    http://www.nu.nl/news/1456583/14/Tiener_probeert_agent_te_wurgen.html

    Wat bezielt zo'n jochie in godsnaam vraag ik me dan af?

  • Skywalker

    Wat bezielt die agent dat hij een 13 jarige niet aan kan?

    Skywalker

  • HM

    Daar kun je niets van zeggen lijkt me zo. je weet niets over lengte, gewicht, skills qua gevechtsporten enz. Dus dat lijkt me nogal een loze opmerking eerlijk gezegd

  • Remia

    Nou, dat is wel heel kort door de bocht.

    Ik ken de details ook niet, maar het is ook het eerste wat ik in m'n hoofd had.

    Het moet toch wel heel raar lopen wil een 13-jarige mij eens gaan wurgen, maar zeg nooit nooit…

  • A.T.

    Ach, als ie 'm in één klap buiten westen had geslagen was jij natuurlijk weer begonnen over teveel geweld door de politie, machtsmisbruik etc.

  • Skywalker

    IBT is ook niet meer wat het geweest is?

    Skywalker

  • Skywalker

    Dat zou je verbazen A.T.

    Politie maakt naar mijn inziens niet teveel gebruik van overmatig geweld.

    Het apparaat wat er achter zit echter wel.

    Nogmaals en niet voor de eerste keer:

    ik heb totaal NIETS tegen de politie.

    Ik heb WEL wat tegen het systeem wat erachter zit en de beste mannen en vrouwen aan stuurt.

    Het doodgeschoten slachtoffer laatst door de politie (Sloterdijk?) die herrie maakte op het bureau.

    Sta ik pal achter die agent(e?)

    Echt excessief geweld zoals bij de G8 wordt niet bepaalt door de agenten, maar door de heren van hoger hand. Daar heb ik wat op tegen.

    Ik spreek de politie elke dag, ik drink koffie met ze elke dag, ik praat met ze elke dag, ik heb discussies met ze elke dag, ik lach met ze elke dag, ik vermaak me prima met ze elke dag.

    En nee, ik ben ook geen ‘wannabee’ ik zat hier al op dit forum lang voordat ik zoveel met jullie te maken had. Puur maatschappelijke intresse en wetskennis is intresant in mijn oogpunt alszijnde dat deze totaal af en toe niet spoort.

    Als ik zie wat jullie salaris is huiver ik en is het schande dat ik net zoveel verdien als een hoofdagent met 20 jaar ervaring.

    Voor de vele goeie, diep respect en een kniebuiging. Voor de slechte, publiekelijke vernedering toegewenst.

    Voor het apparaat eracher, stort maar in.

    Skywalker

    P.S. Denk je me net door te hebben…;)

  • Skywalker

    Tevens verbaasd het mij dat er zo verbaas op gereageerd wordt. “Het moet toch niet gekker worden” is inderdaad dan een veel gehoorde zin.

    Maar is het ooit anders geweest dan?

    Skywalker

  • A.T.

    Nou die demonstranten tijdens de G8 zijn echt niet allemaal van die lieverdjes die alleen maar geprovoceerd worden door de politie. Er lopen zat van die figuren tussen met bivakmutsen enzo (autonomen e.d.) die uit zijn op rotzooi.

  • Troy

    Zie je de krantenkop al??

    “ Agent slaat 13 jarige buiten westen”

    Direct een spoeddebat denk ik…