Bedankt

  • ¥ Lotje ¥

    Bedankt Arie en Bram voor het goed modereren. En succes verder met de dingen die jullie doen . En Arie sterkte met de operatie .

    En kan het begrijpen dat het eens een keer ophoud . Zoals je zegt : Aan alles komt een eind .

    Groetjes Lotje

  • KlaasVaak.

    Zoals al besproken: Het ga je goed en wie weet tot ziens!

  • DePeter

    Bram, maar vooral Arie bedankt.

    Ik wens jullie het aller aller beste voor de toekomst.

    Jammer dat het prikbord gaat sluiten.

    grtzzz

  • - Gerard -

    hear hear.

    Iedereen ontzettend bedankt. Ik zat er een tijdje terug zelf ook al aan te denken. Er is nog maar een zeer beperkt aantal prikkers aanwezig en daarmee niet echt relevant. Twitter, Facebook, Whatsapp zijn toch modernere communicatiemiddelen geworden.

    Mijn grootste dank gaat overigens, en dat wil ik toch gezegd hebben, naar KlaasVaak. Ik heb ontzettend veel van KlaasVaak geleerd. Natuurlijk, zou ik bijna willen zeggen, waren we het niet altijd met elkaar eens, maar wat ik geleerd heb vind ik in ieder geval veel belangrijker dan het met elkaar eens zijn. Dus, KlaasVaak, drie virtuele zoenen op beide wangen en heel veel succes in jouw carrière bij de politie. Dat je maar districtschef mag worden. Ik geloof dat ik goed onthouden heb dat dat jouw wens is.

    Arie, sterkte met jouw gezondheid, ik wens je ook het allerbeste.

    Nogmaals, iedereen bedankt, het waren mooie jaren.

  • mwb

    Bedankt voor jullie inzet.

  • ¥ Lotje ­­¥

    ik denk dat het weer open is . of zit ik verkeerd???

  • KlaasVaak.

    Dank.

    Maar ik heb geen enkele ambitie.

    Ik ben tevreden met waar ik zit.

    Als er wat leuks voorbijkomt best, maar dat telkens maar willen klimmen leidt alleen maar tot stress.

    Poko poko.