Op zoek naar Tini Bakker, dochter van een oud-politiefunctionaris

  • Bob van den Berg

    Hallo,

    Ik zoek voor Grace Freni haar uit het oog verloren vriendin Tini Bakker. Tini was begin jaren '70 ziekenverzorgster in Verpleeghuis Albert van Koningsbruggen te Utrecht.

    Haar ouders woonden in Utrecht, Haar vader had een leidinggevende functie bij de politie en haar broer werkte eveneens bij de politie.

    Wie kan Grace helpen haar vriendin te vinden? Graag tips als je weet wie vader en zoon Bakker waren.

    Vriendelijke groet,

    Bob van den Berg

  • KlaasVaak.

    Ik denk niet dat dit de juiste plek is om adresgegevens van politieambtenaren te verkrijgen.

    Ga naar het hoofdbureau in de regio waar Tini Bakker gewerkt heeft.

    Vraag daar naar iemand van personeelszaken of laat u verwijzen naar de vestigingslocatie van die afdeling.

    Hopelijk wil men de moeite nemen om uw verhaal aan te horen en de familie Bakker te contacten om UW GEGEVENS aan familie Bakker te geven.

    Dat is de enige juiste weg.

    Heb niet de illusie dat u een adres kunt afhalen op een politiebureau van (oud) personeel.

    P.S. : Neem uw identiteitsbewijs mee. En nog beter: Neem Grace Freni mee ;-)

  • swat

    Het kan wel omgekeerd werken namelijk dat iemand Tini Bakker kent en haar op deze posting wijst.

  • ¥ Lotje ­­¥

    Hoi,

    Je zou ook misschien naar:Verpleeghuis Albert van Koningsbruggen te Utrecht.kunnen gaan en daar eens vragen .Of misschien eens vragen bij de gemeente aldaar. Maar ……. ik weet niet zeker of ze daar zeggen waar ze nu wonen . maar nee heb je en ja kan je misschien krijgen….