Even boodschappen doen.

  • axel

    Zo halen politie- en brandweermensen boodschappen in Utrecht maar uit ondervinding weet ik dat het niet alleen daar zo gaat:

    http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3556192/2013/12/04/Zo-halen-brandweer-en-politie-hun-boodschappen.dhtml?utm_source=dailynewsletter&utm_medium=email&utm_campaign=

  • KlaasVaak.

    Beide dienen permanent, ook tijdens hun pauze, inzetbaar te zijn. Ik heb er geen moeite mee.

    Persoonlijk zou ik als het kan wel daar parkeren waar het het minste voor overlast zorgt.

    Maar die mensen die hierover vallen zijn dezelfde die klagen als de komst van politie en brandweer zolang duurt.

    Ik snap alleen die advocaat niet die dit alles in gang gezet heeft.

    1. Hij stelt bekeuringen te krijgen als hij op laad- en losplaatsen parkeert (let wel: parkeert*, niet laad- of lost*) om dossiers op te halen.

    2. Een overtreding van een ander is nooit een goed excuus om zelf hetzelde te doen.

    3. De weg om bezwaar aan te tonen moge bekend zijn bij de advocaat, dit gaat dus ergens anders om.

    Wat is de definitie van parkeren?

    Het gedurende de aaneengesloten periode doen of laten staan van een motorvoertuig,

    anders dan gedurende de tijd die nodig is voor en gebruikt wordt tot het onmiddellijk in- of uitstappen van personen dan wel het onmiddellijk laden of lossen van zaken.

    Wat is de definitie van Laden en lossen?

    Onder laden en lossen wordt verstaan: 'Het onmiddellijk in of uitladen van goederen van enige omvang of enig gewicht'.

    Het gaat dus om goederen met een grotere omvang. Deze goederen dienen onmiddellijk in of uitgeladen te worden.