Algemene vraag

  • JR Ewing

    Ik ben er middels dit prikbord achter gekomen dat onze politiebeambten over nogal lange tenen beschikken. Ik heb de afgelopen dagen namelijk wat kritiek geuit op de Nederlandse politie en volgens mij heb ik me redelijk genuanceerd uitgedrukt. Resultaat: veel van mijn berichten zijn verwijderd en ik heb min of meer een waarschuwing gekregen. Kan iemand me uitleggen wat ik precies verkeerd heb gezegd want het is mij niet helemaal duidelijk.

  • Ketel1

    Mwah, politiemensen ‘schandknapen van de politiek’ of zo noemen (in topic over kampers) kan ik toch echt geen ‘genuanceerde kritiek’ noemen. En je medeprikkers bonnenschrijvertjes die er een harde van krijgen (of woorden van gelijke strekking) is ook niet echt vriendelijk en bevorderlijk voor het niveau van en sfeer op het prikbord.

    Je kan kritiek geven en je kan kritiek geven. Jij kiest voor de ramkoers, doorspekt met beledigende opmerkingen en mensen en bevolkingsgroepen die over één kam gescheerd worden. Dat wordt hier terecht niet op prijs gesteld.

  • Ketel1

    http://www.prikpagina.nl/read.php?f=18&i=197451&t=197435&v=t

    Dat bedoel ik dus met ‘hoe ga je niet met je medeprikkers om’.

  • JR Ewing

    I.p.v. op een volslagen infantiele manier klagen bij de beheerder zouden de mensen die zich aangesproken voelen ook met een goed weerwoord kunnen komen. Maar nee, dat gebeurt niet. Daarmee is wat mij betreft de toon gezet en voel ik me de winnaar (lees: BEN ik de winnaar). Infantiel? So be it. De politie behoort zich te kunnen verdedigen…niet alleen fysiek maar ook verbaal.

  • sijlvia

    dat zal arie of kees je best hebebn uitgelegd.

  • Lans

    Het gaat om een stukje fatsoen die in jouw verwijderde berichten ontbreken.

    Zo ga je in het dagelijkse leven niet met elkaar om en ook niet op een prikbord.

    Dat het om het politie prikbord gaat in dit geval is niet relevant. Het gaat om jouw woordkeuzes die als beledigend, kleinerend en vooringenomen worden ervaren. Ketel1 heeft al wat voorbeelden aangegeven. Als je dan nu nog steeds niet begrijpt waarom je berichten verwijderd zijn (gebeurd overigens niet door klachten maar op initiatief van de beheerder), tja, dan zegt dat denk ik meer over jou dan over de regels op het prikbord.

    VrGr Lans

  • Graats

    Kijk, beste JR Ewing, dat bedoelen we nu. Je komt met een vraag en je hebt nog maar 1 antwoord gehad en het is weer ‘infantiel’ dit en ‘infantiel’ dat. Terwijl niet één forumlid een klacht ingediend had.

    Je hebt jezelf tot winnaar uitgeroepen, voorlopig ben je de verliezer! Noem het maar een tijdje ‘gedwongen prikvakantie’ op dit prikbord.

    Tevens einde discussie.

    Arie,

    mod