lichies met Kerst.

  • ¥ Lotje ­­¥

    hoi hoi , hier kan ik niet over uit . Zag van de week dit staan

    Friezen moeten kerstversiering verwijderen

    Gepost door Ronald (Djeez) - Bron: Leeuwarder Courant

    Gepubliceerd: zondag 9 december 2007 @ 18:47

    De familie Koning uit het Friese Akkrum moet de kerstverlichting uit hun tuin verwijderen. Woningbouwvereniging Welkom vindt de talloze lampjes namelijk te overdadig.

    Een nog onbekende buurman heeft bij Welkom zijn beklag gedaan over de vrolijke versieringen. De familie Koning weigert echter zomaar de lichtjes weer naar binnen te halen. Pas als de woningcorporatie met gerechtelijke stappen dreigt, gaan de Konings overstag.

    Welkom zelf heeft overigens de woning nog niet bekeken. Pas donderdag zal de verhuurder poolshoogte nemen bij het pand.

    Bekijk hier of het huis iets te uitbundig is versierd. Zelfs de regenpijp is niet onversierd gebleven.

    http://www1.omropfryslan.nl/thumb.aspx?f=cms_vw_nijs_archief/2007_12/_20071207_5684428.jpg&w=640

    *****************************************************************************

    nou is mijn vraag?? Mag dat nu werkelijk niet die lichies ??// Of is die ene buur over de rooie gegaan en wil ze gewoon die lichies weghebben . Jaloers of zoiets???/Ik moet zeggen ik heb ze toch wel eens erger gezien dat men hele tuinen en huizen versieren!!!!!!! zo ook op tv gezien wie het mooiste huis of straat heeft met kerst…..

  • De enige echte Frits

    Ik heb werkelijk geen idee, beste Lotje, wat dit met de politie te maken heeft.

    mzzl,

    Frits.

  • ¥ Lotje ­­¥

    Pas als de woningcorporatie met gerechtelijke stappen dreigt,

    *************************************************************************8

    gerechtelijke stappen dreigt . dan zal er toch eerst ook wel een politie bij de pas komen of zie ik dat verkeerd . vraag me alleen af . kan je dat eisen om lampjes met KErst weg te laten halen door iemand . iedereen heeft ze bijna en die paar weken met Kerst ?????ik wil dat toch wel eens weten of dat gaat en kan.

  • Lans

    Je ziet het inderdaad verkeerd. De politie handelt alleen mbt strafrechtelijke zaken. Dit zal een geschil zijn tussen de gemeente, woningbouw en dat lampje. ;-)

    Mochten ze elkaar af gaan rossen of de boel bij elkaar vernielen, dan komt de politie wel op de proppen. Maar dan nog, houdt deze zich alleen bezig met de mishandeling en of de vernieling.

    Dus, eerlijk gezegd ben ik het wel met Frits eens….:-)

    Groetjes, Lans

  • Graats

    Heel goed geantwoord! Derhalve een slotje.

    Mod Arie