Getuigen gezocht van bedreiging!

  • Darkproject X

    vanmorgen (14-1-08 plus minus 07:45 uur) weer wat meegemaakt..

    op de nieuwe snelweg tussen Venlo en Swalmen (richting Swalmen) waar je maar 90 mag reed ik netjes 90 en haal een andere auto in. Op dat moment rij ik 100 a 110. Komt er met een rotgang een BMW achter me aangescheurd die met zn licht begint te flikkeren.

    dus ik ingehaald en daarna netjes naar rechts. Gaat die bestuurder langs me rijden en moeilijk doen met gebaren en schelden.

    dus ik rij gewoon door en schenk er geen aandacht aan. Gaat hij voor me rijden en begint te remmen..

    op het einde van de afrit stopt hij op de weg en blijft een tijdje staan. Ook als er verder geen verkeer aan komt. Daar ongeveer 2 minuten gestaan te hebben stapt hij uit met een lege fles bier in zijn hand en loopt op mijn auto af. Aangezien hij ondanks de bierfles rustig overkomt draai ik mijn raam op een kiertje. “Wat ben je aan het doen man, wat rij je nou gevaarlijk!” roept hij.. “het liefst sla ik je nu de kop in!” dus ik zeg dat je daar maar 90 mag en dat ik hem niet aan had zien komen in mn spiegel. Om het maar rustig te houden zeg ik gewoon “sorry”.

    Daarop draait hij zich om en loopt terug naar zn auto. Dus ik dacht dat het daarmee klaar was. Maar toch niet.. schijnbaar moest hij dezelfde kant op als mij dus hij en ik vervolgen onze weg rustig.

    Op een gegeven moment gaat hij wijzen en richting aangeven dat hij gaat stoppen aan de zijkant van de weg. Ik denk, ja fijn voor je maar ik rij gewoon door. Dus ik ben rustig verder gereden.

    In mn spiegel zie ik dat er wat auto's tussen ons in zijn gekomen en hou hem in mn spiegel in de gaten. Steeds was hij auto's aan het inhalen om weer op mijn bumper terecht te komen. Hij presteerde het zelfs om op het voorsorteer vak voor linksaf te gaan rijden, daar vol door rood te knallen om zo nog meer auto's in te halen. En weer achter mij te komen rijden.

    Op dat moment heb ik 112 gebeld en melding gemaakt van het geval. Uiteraard krijg je dan zo'n antwoord als “ja meneer dan kunt u het beste naar het politiebureau rijden” ja handig zonder tomtom..

    De “achtervolging” heeft een goede 5 km geduurt waarop hij continu mij duidelijk heeft zitten maken met gebaren en lichtsignalen dat hij wilde praten.

    Op een gegeven moment moest hij rechtsaf en ik rechtdoor. Daar stopte de ellende.

    Op het werk heb ik 0900-8844 gebeld en aangifte gedaan. Hiervoor heb ik nu een afspraak komende WOENSDAG pas..

    ik ben nu op zoek naar getuigen om deze kerel aan te pakken.

    het gebeurde op de nieuwe snelweg van Venlo naar Roermond. (A73)

    op de afrit terhoogte van Swalmen stapte de bestuurder uit en kwam hij met de bierfles in de hand naar mij toe.

    In Swalmen (3e stoplicht) reed deze persoon door rood licht op de baan om linksaf te slaan en bleef hij langs mij rijden waardoor hij op de weg voor de tegenliggers terecht kwam.

    Ter hoogte van het Outlet center (vlak voor je roermond in rijdt) ging de bestuurder rechtaf richting outlet. Hier vervolgde ik mijn weg rechtdoor richting het industrieterrein van Roermond.

    ]Omschrijving:

    Bestuurder:

    - Buitenlander (Marokkaan ofzo)

    - +/- 26 jaar

    - zwart krullend kort haar

    - licht kleurige leren jas

    - spijkerbroek

    - sportschoenen

    - geen baardgroei

    - geen tatoeages of piercings in het zicht

    Auto:

    merk: BMW

    motor : 316

    kenteken : ****** (belgisch kenteken)

    voorbeeld foto van de auto:

    http://www.thepeatles.de/BMW%20316i%20Comp%201b.jpg

    wie is er getuigen geweest van dit incident?

    graag contract opnemen of hier reageren.

    darkproject_x@hotmail.com

    maak een einde aan dit soort raddraaiers en laat je horen.

    Opmerking moderator:

    Kentekennummer verwijderd omdat deze dus bekend is en de identiteit van de bestuurder hierdoor dus al door de politie kan worden achterhaald. Feitelijk is het hierdoor ook overbodig geworden de personalia van de bestuurder via dit topic bekend te krijgen.

    Mod Arie

  • Darkproject X

    slot