Gisteravond zeg je nog tegen iemand dat ie niet zo vaak op jou moet reageren en nu ga je zelf reageren op iets wat tegen Serine wordt gezegd. Je zoekt het dus zelf op
Je begrijpt natuurlijk zelf wel dat ik dat verzoek niet in Arnhem doe. Zo naïef ben ik nou ook weer niet. Ik begrijp de acties van de Nederlandse militairen heel goed, zelfs als dat inhoud dat je kinderen moet doodschieten uit lijfsbehoud.
Maar dat gehuil om een hond is dan wel weer het andere uiterste.
Vandaar mijn opmerking m.b.t. het e.e.a. in perspectief kunnen zien.
nou en dit is nou precies de instelling geweest…waarbij iemand maar even een hond afknalt
het is toch maar een hond…
en nog wat ik leef niet in afganistan,,,,en het is mijn oorlog niet…ik snap ook niet wat wij daar doen…
verbeter de wereld en begin bij u zelf…zei mijn moeder altijd…
en volgens mij is er binnen onze eigen grenzen nog wel het een en ander mis.
bovendien hebben wij het hier niet over het leger maar over de politie…
als het leger hier nou eens de dijken komt versterken en de wegen komen verbreden. DAN praten wij nog wel eens verder…
en verder ben ik voor het redden van ieder leven….dus ook voor het leven van MAAR een hond…
en in dit geval heeft de politie een afweging gemaakt…die mij tegen het gevoel indruist.
duidelijk genoeg? of moeten wij het ook nog even gaan hebben over de hongerige kindjes in afrika…en de zwerfkindjes in brazillie?…zeg t maar hoor ben van alle markten thuis,…..maar wel graag on topic
Als ik in die positie zou staan, zou ik idd eerst alles tegen elkaar afwegen en alle andere opties overwegen.
Op het moment dat ik een keuze moet maken tussen menselijke slachtoffers of het leven van een dier…hoe moeilijk die keuze ook is (ben zelf ook een dierenliefhebber)..kies ik toch voor de veiligheid voor de weggebruikers. Elke keus die ik als agent maak zal ongetwijfeld reacties oproepen..maar liever een verdrietig baasje over me heen..dan een moeder of vader die zojuist hun kind is verloren of een andere nabestaande terwijl ik in de positie stond om dat te kunnen voorkomen…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?