misschien kan de pitbull uit de vorige topic ook doodgeschoten worden voordat hij een mens bijt. Oh nee, een dier is belangrijker als een mens. En pitbull welke een mens bijt heeft gewoon een rotdag en zal maar 1x voor komen. dom dom dom…
en voor sommige mensen is het gewoon een hond….maar wel een lid van het gezin…of gezindlid waar mee gewerkt word
en gezindslid die ook gewoon naar een arts gaat als die ziek is.
een gezindslid toevallig op 4 poten…maar met dezelfde respect word behandeld en verzorgt als de kinderen…
kan je afdoen als mensen die honden zien als kinderen…dat is onzin…zelfs het konijn en de kat worden hier met alle respect behandeld en zonodig opgevoed of naar een arts gebracht waneer nodig.
als een dier ziek is …wat mankeerd…en in shok is…behoord het gevangen te worden en behandeld…en als je daar de snel weg voor af zou moeten zetten? so what?…..dat zou voor een mens ook gedaan worden…PUNT.
je zal mij weinig betrappen op gezeik over de handels wijze van de politie….(aldus serine)
en verderop:
maar dit lieve BOZO….spoort domweg niet.
ze moeten de ogen uit hun hoofd schamen.(ook uit het zelfde bericht van Serine)
Spijt me wel, ook ongetwijfeld lieve Serine, maar deze stukken tekst stroken niet met elkaar. Iedereen mag een andere mening hebben, maar het grote probleem is vaak de manier waarop die mening geventileerd wordt.
Verder nog even over die verdoving: een afstand van 1 meter heb ik nergens genoemd. Daarnaast: Vorige week in mijn woonomgeving zijn ‘s ochtends vroeg 6 stieren ontsnapt, deze liepen op de provinciale weg. Politie, eigenaar, buurtgenoten, dierenarts, iedereen die kon heeft geprobeerd om de dieren aan de kant te drijven. Na enige tijd, op advies van de dierenarts, de beesten af laten schieten door jachtopzieners. Beesten in de stress hebben, en dit verzin ik niet zelf maar komt uit de mond van een dierenarts, zo’n hoog adrenaline-niveau dat een verdoving geen uitwerking heeft.
Verder blijft dit voor alle betrokkenen een trieste zaak, maar gezien de omstandigheden, naar mijn mening, correct opgelost.
je zal mij weinig betrappen op gezeik over de handels wijze van de politie….(aldus serine)
en verderop:
maar dit lieve BOZO….spoort domweg niet.
ze moeten de ogen uit hun hoofd schamen.(ook uit het zelfde bericht van Serine)
nogmaals….je zal mij hier weinig betrappen op gezeik over de handelswijze van de politie…..
DIT ONDERWERP DUS WEL….
of begreep je dat niet dat je dit zo even neer moest zetten?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?