Jij vindt het normaal dus denk je dat men zich niet aan al dat gewauwel al maanden van jullie irriteert.
En nu doe je het dus weer, maar nu spreek je je uit over alle politieagenten. Het gewauwel van JULLIE…
Want al jou vrinden zullen het roerig met je eens zijn.
En hier nog een keer, Jij denk namens mijn vrinden te spreken want volgens jou zijn ze het allemaal met mij eens.
Ik stop dan nu ook met bovenstaand. Duidelijk is dat je niet wilt leren. Geeft niets, is jouw keuze en die respecteer ik.
Ik ken een buschauffeur die een universitaire studie heeft afgerond. Krijgt geen cent meer.
Wanneer hij leidinggevende wordt binnen zijn vervoersbedrijf toch wel, neem ik aan?
Kennelijk denk jij: een politieagent is een politieagent…of je nu surveillant bent of teamchef. Hiermee geef je blijk ergens iets van te vinden terwijl je kennelijk niets van de politieorganisatie afweet. Wel loop je te pronken met je HR/loongebiedkennis. Dat mag, maar ik weet daar weer weinig van af. Dat ik daar wellicht iets van kan leren bij jou is mij wel duidelijk. Betekent wel dat ik niks daarover roep. Want ik weet er onvoldoende van en dan zou het dom zijn om er iets over te roepen.
De makkelijkste reactie is: dat men geen recht van spreken heeft omdat men geen kennis van zaken heeft en zich niet in iets verdiept heeft. Mooie doodmaker.
Alleen iemand die de mening is toegedaan dat hij ergens iets van mag vinden terwijl hij er niets van af weet zal de kreet “doodmaker” gebuiken. Overigens is het “dooddoener”. Met zo'n kreet gooi je de deur dicht als men te dichtbij komt en je het niet meer weet. Het is een vorm van tegenaanval. Zeer typerende reactie.
Ik stel voor dat je op het chirurgenprikbord probeert de laatste behandelingstechnieken inzake laser-coagulatie ter discussie gaat stellen in geval van macula-oedeem. Kijken of je je daar wel redt met de kennis van loongebouwen.
1) agent worden was jullie eigen keuze. aanvaart die keuze gewoon eens. De functie wordt gewoon normaal beloond.
2) het loongebouw van deze organisatie is al jaren oud. Dus bekend bij in dienst treding. Niet achteraf gaan huilen
Tientallen jaren terug was het loon in verhouding tot het werk. De hoeveelheid werk is toegenomen, de zwaarte is toegenomen, het aantal agenten is afgenomen.
De loonontwikkeling is niet evenredig toegenomen. En dan heb ik het natuurlijk niet over wijzigingen in het loongebouw zelf maar over de cao-matige procentuele verhogingen.
Wellicht dat de beginnend agent passend beloond wordt maar dat geldt dus niet voor de politieagenten die 15 jaar of langer bij deze baas werken.
Ben benieuwd of de buschauffeur die jij eerder aanhaalde meer wil gaan werken of een hogere functie zal gaan bekleden voor dezelfde beloning.
Resumerend: veel wat je roept raakt kant noch wal. Je hebt er blijk van gegeven voorstander te zijn van discussieren over zaken waar je geen verstand van hebt.
Probeer dat maar eens op die chirurgenpagina. Ik ben er verder klaar mee want discussieren kan alleen op inhoud en als 1 van de discussiepartners die inhoud niet wilt weten dan houd het snel op.
mzzl,
Frits.