Wat is het nut van de acties

• Karel

Wat ik niet helemaal begrijp, is het nut van de nieuwe acties.

Wil men het meer onder de aandacht brengen?

Het is al 20 uur per week op de tv, en alle kranten staan er vol van.

Het enigste wat ik nog kan bedenken, is het onder druk zetten van het ministerie, over de rug van anderen.

Stel je eens voor, dat alle bonden zo zouden werken, en bij cao onderhandelingen, de publieke sector gaat dwarsbomen.

In de klein metaal is men ook aan het staken, wat als die de politie het werk eens gingen dwarsbomen.

Ik snap het allemaal niet meer.

• Dragon

Je geeft zelf het antwoord al.

gr.

Dragon

• Mark27

En bedankt voor het verzieken van het betaalde voetbal..

• FeyRotterdam

Ik wil alle agentjes 1 advies geven ga een vak leren.

Helpen jullie weer een geweldig voetbal weekend om zeep.

Ik had al niet zoveel respect voor de agenten maar na twee keer ons (de voetbal supporter) een klote weekend te bezorgen heb ik werkelijk 0,0 respect voor jullie.

Dus ga gauw naar www.loi.nl om een opleiding tevolgen die helmaal niks met de politie te maken heeft

FEYENOORD 4-ever!!Dragon schreef:

• RT N-O

En wederom geen inhoudelijke reactie…

Het om zeep helpen heb je aan jezelf te danken. Voetbal is namelijk de enige sport waarbij zoveel politie nodig is. Denk daar maar eens over na…

Gegroet…

• Karel

Wie heeft het hier over voetbal? ik niet.

Het gaat er mij om, dat iemand die de wet bewaakt, het goed vindt, dat een standpunt over andermans rug mag worden uitgevochten.

Dus als ik een probleem heb met mijn baas, mag ik jouw er in betrekken?

• Skywalker

Enig idee wat een SGBO voor een wedstrijd van jullie kost?

Skywalker

• Karel

Ik zou maar niet over die kosten beginnen.

Als de gemeente meer eerlijke pen schreef, had elke politie agent, er zonder problemen 20% bijgekregen.

Ik ben 7 jaar trouw supporter gewwest bij de graafschap, hoe vaak dat ik niet gezien heb, dat er meer politie agenten aanwezig waren als bezoekende supporters, dat wil jij niet weten.

Helaas bepalen gemeentes wat risicowedstrijden zijn, en de hoeveelheid agenten er dan moeten worden ingezet.

En lees de verslagen eens na van een gemeente, wat de beveiliging kost van wedstrijden, als je dat terug rekent op de hoeveelheid agenten die worden ingezet, dan zou een agent denk ik ongeveer 150 euro per uur verdienen.

Het is een goed excuus voor gemeentes om extra geld van het rijk te ontvangen.

Maar dat betekent niet dat de kosten reeel zijn.

• Karel

Oh ja, een wedstrijd voor jullie?

Ik ga al jaren niet meer naar het voetbal, maar schijnbaar iedereen die hier reageert is een voetbalsupporter.

De enige tegenstander van de politie?

• HM

Het voetbal is al lang om zeep geholpen! Zowel door de financien die er in om gaan maar ook door de eencellige mensen die in en om het stadion hangen om rotzooi te trappen en zich dan ook nog voetbalsupporter noemen!