ga boeven vangen

• serine

ik ben geen supporter…

maar het binnenhof afzetten vind ik een geweldig idee :D

• De enige echte Frits

Per slot van rekening worden wij allemaal vanaf het Binnenhof ook afgezet! :D

mzzl,

Frits.

• Frenky

Beste Frits,

jij gaat waarschijnlijk alleen met mensen om die direct belang bij de politie CAO hebben. Ik ben en met mij inderdaad veel burgers het een met het stakingsrecht en het voldoende verdienen. Maar je kan ook te ver gaan.

Vergeet niet dat jullie veruit boven iedere andere CAO verhoging zitten neem eens een keer genoegen met hetgeen geboden wordt en ga niet bij iedere onderhandeling gelijk weer actie voeren volgens mij hebben jullie genoeg te doen

• Hank

Grote mannen worden net kleine verende jongetjes als je hun hun betaald voetbal ontneemt,ik wordt daar een beetje misselijk van…..misschien een goed idee om komend weekend dit even te herhalen………de rechter vindt het prima……:D

• bertus

je ken het proberen

• Hank

denk je nu echt dat dit de laatste keer was ?

de rechter heeft er duidelijk geen probleem mee,want “”het is geen essentieel onderdeel van een voetbalwedstrijd“” dee politiebewaking,in feite betekent dit na deze diverse uitspraken van verschillende rechters:

politie mag staken tijdens alle betaald voetbalwedstrijden zolang er geen menswaardige politie CAO is.

en terecht.

• Hank

Dat is aan meneer of mevrouw de rechter,niet aan mij.

Buiten dat,betaald voetbal gaat wel weer door,een cao afsluiten doe je voor 55.000 mensen in dit geval,die voetballers komen er wel,verdienen vaak waar jij en ik nooit aan zullen komen.