ga door met de acties!

• pim de kazernerat

goeie zaak die politie acties, ik ben blij dat jullie wel een vuist kunnen maken

ik zelf werk bij de brandweer maar er zijn te weinig beroepsbrandweer mensen

om met onze acties echt op te vallen in de media,misschien kunnen we ooit

samen met de ambulancedienst ,brandweer en de politie een soort

hulpverleners vakbond oprichten,zit je er alleen mee dat de een een gemeenteambtenaar is en de ander

rijksambtenaar,het zou wel mooi zijn denk ik, samen staan we sterker

jongens en meisjes van de politie hou vol!!

• AAspirant

Ik zag laatst het salarisstrookje van een brandweerman…daar stond ook niet veel op nee. Dus jullie ook succes !

• ~karin~

ja leuk ga met zijn allen staken :-(

• blusdebrand

Hoi Pim,

Volgens mijn heb je géén hulpverleners die rijksambtenaren zijn alleen DJI personeel is rijksambtenaar(ben ik zelf) en die verdien ook géén klote,en brandweer ook nog steeds niet genoeg.

En voor de politie gewoon lekker doorgaan het is nu of noooooooooooiiiiiiiittttttt meer.

Alle sterkte toegewenst.

Blusdebrand

• Pim de kazernerat

zucht,karin brandweer kan niet eens staken doe je huiswerk eens goed voor je wat zegt,en ga eens koffie zetten

• Jopy

Ik weet anders nog goed dat het leger de brandweer Amsterdam waarnam ivm. staking van de brandweer.

Moet u de koeien niet op stal zetten?

Grt. Jopy

• Bozo

Er werd niet gestaakt, er was een zeer besmettelijk virus, iedereen moest zich wel ziek melden.

Ennuh, de geiten moeten hoognodig gemolken worden.

• Jopy

Hahaha..

• Pim de kazernerat

nee ,er word bij de brandweer nooit gestaakt

is in de wet vast gelegd ,de media noemt het staken, de burgers zijn nooit in gevaar geweest, ook niet zonder het leger,

snap je het nu? anders maak ik er wel een tekening van.

• ~karin~

Als het allemaal zo k*t verdiend waarom heb je dan in vredesnaam dat werk gekozen ???