Er zijn ook agenten die het werk al weet ik veel hoeveel jaren doen. Toen kregen ze nog een normaal salaris maar de inflatie heeft niet stil gestaan maar hun loonsverhoging wel.
Maak er maar een mooie tekening van waarin u de mensen die niet voor de brandweer werken kan overtuigen van het feit dat de brandweer nooit staakt maar zich ziek meld ,ongeacht of ze daadwerkelijk ziek zijn, nadat ze breeduit in de media vertellen dat ze het niet eens zijn met beslissingen van hun hogere hand en over zullen gaan tot actie.
Dat ze wellicht formeel niet in stakinng kunnen wil nog niet zeggen ze bij de brandweer, net als bij de politie het werk niet neer kunnen leggen. Dus om zo aangebrand te reageren op een berichtje van Karin is jammer en zegt veel over uw discussie vermogen bij tegenspraak. Maargoed, wellicht kunt u veel beter tekenen en kleuren. Ik ben benieuwd.
Wel binnen de lijntjes kleuren dan hé, Karzernerat.
Grt. Jopy
HM schreef:
>
> Er zijn ook agenten die het werk al weet ik veel hoeveel
> jaren doen. Toen kregen ze nog een normaal salaris maar de
> inflatie heeft niet stil gestaan maar hun loonsverhoging wel.
Alles is in Recordtempo VEEL duurder geworden, met name in de afgelopen 5 jaren. De salarissen zijn niet meegegroeid .. tja,als je mazzel had kreeg je een loonsverhoging van maar liefst tegen de 3% maar dat was dan wel zo'n beetje het maximale.
Het leven; wonen & voedsel zijn echter veel meer in prijs gestegen.
Maar om dat te compenseren zou je ergens tegen de 10% loonsverhoging moeten krijgen. En dat zit dacht ik niet in het vat …
Zouden we (allen in Nederland) dan niet beter onze aandacht kunnen richten op het duurder worden van Gas/Water/Licht, Wonen (huren met name zijn flink gestegen) en Voeding? De prijzen daarvan rijzen de pan uit …
Neem nu de brandstoffen waar flink veel accijnzen opzitten … en allerlei Milieu-belastingen die worden ‘uitgevonden’ ….
Wat heeft ons levensonderhoud zo duur gemaakt???
Was dat niet het beleid van onze Regering en waarom is niemand daar tegen in opstand gekomen?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?