Rondom 10 wie is de 'motoragent'?

• 2802

Zie de link voor de aflevering van Rondom 10. Er komt een motoragent aan het woord die zijn loonstrookje laat zien. Heb een gevoel dat hij geen hoofdagent is maar een hogere of een communicatieadviseur.

Wat denken jullie?

http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=6705838&md5=b40b22c3d76286154720971f152aa452

• S.

Hij is gewoon een motoragent. Hij komt uit mijjn regio. GR S

• BennieMak

Hij heeft in ieder geval niet gezegd wat z'n vrouw verdient, of zijn kinderen nog thuis wonen en wat zijn pensioen over 10 jaar is!

• BennieMak

Dat die gasten nog tijd hebben om bijbaantjes te hebben…

• H.Koch

Is dat van belang dan?? Hij heeft de mazzel dat zijn vrouw kennelijk een goede baan heeft en dat ze er van rond kunnen komen. En zijn pensioen zal net als dat van elke andere agent zijn of hij moet extra regelingen hebben afgesloten. In geval van dat laatste zal dat niet van zijn politiesalaris kunnen!!

• BennieMak

Waarmee ik wil zeggen dat niet iedere ‘arme sloeber’ met z'n 55 jaar met pensioen kan, en daarmee een riant leven kan aanhouden terwijl tijdens z'n werkzame leven er nog tijd genoeg overbleef om bij te klussen…kunst van het weglaten!

• A.T.

Misschien dat we ook eens kritisch naar de gemiddelde bezoeker van de voedselbank moeten kijken die zoveel lopen te klagen over de regering. Laten we het daar eens over hebben. Misschien dat daar de helft zwart van bijklust of puur door privébeslissingen in de problemen zijn gekomen (postorderchulden, echtscheidingen, geen werk ivm strafblad etc.).

Waarom krijg ik bij jou nou altijd het gevoel dat het jou helemaal niet gaat om wel of niet teveel eisen stellen maar dat jij het ze gewoon niet gunt omdat het om politiemensen gaat?

• BennieMak

Dat zijn stuk-voor-stuk onderwerpen die niet op dit prikbord thuishoren!

Kom eens met argumenten i.p.v. het wijzen naar anderen en vage gevoelens als waarheden te presenteren.

• H.Koch

Nogmaals, ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt maar bij de politie gaat niemand met 55 met pensioen. En dat riante leven valt denk ik ook wel mee.

• Barbara mv Rik

BennieMak ik moet A.T. gelijk geven.

Er zijn al zoveel goede argumenten gegeven.

Weet niet of je de mogelijkheid hebt, maar in het blad van de IPA stond een ingezonden brief van een collega (1000-poot of trambestuurder) .

Hoop dat je die eens onder ogen kan krijgen. Die brief zegt meer dan genoeg denk ik.