Meneer Mak verwart agenten met militairen denk ik. Maar ook die mogen inmiddels tot hun 58e doorwerken.
Ik mag er misschien 1-3 jaar naast zitten. Ik weet wel dat er heel wat ambtenaren na 40 dienstjaren met pensioen mogen en gaan (ik heb toevallig een KLPD'er als oom, die voor zijn 60e met pensioen is gegaan). Vaak zijn deze ambtenaren met hun 15e in dienst getreden bij hun werkgever, de overheid. Dus zijn ze fit genoeg en gaan b.v. concurreren als ondernemer, maar dan wel met een riant pensioen achter zich ja!
Maar misschien heb ik als burger een ander beeld van riant en royaal dan de gemiddelde ambtenaar?
Beste Bennie Mak, Je spreekt over regelingen als met vervroegd uit dienst treden salarissen voor jongere dienders. Ik weet niet van wanneer jij op de hoogte bent van deze regelingen. Ik werk sinds kort bij de politie. Ik weet wel dat er veel van regelingen zijn verdwenen. Ik praat namelijk wel eens met de dienders die wat langer hier werken. en over het feit dat een ene diender nog wel gebruik kan maken van bv de FLO en dat de ander er net naast zit onkdanks dat hij al bijna 40 jaar werkt bij de politie. Mijn salaris is erg karig als je twee kinderen hebt en ik overweeg om er maar bij te gaan werken. Alleen weet ik niet hoe ik het moet indelen maar daar kom ik nog wel uit. Dus Bennie Mak probeer eens te 10% te geloven wat de gemiddelde diender verteld. Dus probeer ook eens je eigen stelling te veranderen dan wordt je misschien een serieus genomen met de argumenten die jij opgeeft. Gr S
Ja,behoorlijk bijgetrokken,van 3 euro naar 8 euro ….bruto per maand.(!)
1250 euro bruto voor een agent in opleiding,echt te gek man…..ken je ruim van leven.
Logisch dat ze staan te trappelen voor de opleiding die jongens en meiden die net van school komen….die hebben zoiets ja dag,ga een beetje mijn leven in gevaar brengen voor 850 netto per maand,nog gekker.
Zie hier: http://www.svb.nl/internet/nl/regelingen/kinderbijslag/index.jsp
Daarnaast krijgen agenten met kinderen met het laatste onderhandelingsresultaat extra toeslagen. Dus voor gezinnen met kinderen heb ik helemaal geen medelijden, wordt regelmatig van mijn fiets gereden door een gezin in SUV, raap een vermogen aan PET-flessen bij elkaar bij typische jeugd-ontmoetingsplaatsen, en vind daar tevens de lege zakjes cocaine en wiet…
Dus kom eens met goede argumenten dan met vage toespelingen e.d.
Je kunt ook kiezen voor het risicovolle alternatieve staatssysteem. Krijg je net 500 euro per maand. Baangarantie = nee.
Weet je wat het is met 80% van de agenten: Ze zijn nooit student met een basisbeurs geweest! Nou dan leer je wel wat aangaande budgetbeheer!
Inderdaad: Verwende kereltjes en madammetjes!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?