Radiostilte rond C2000

• BennieMak

Het is opvallend stil rond het communicatiesysteem C2000. Werkt het gewoon goed na een problematische start, of hangt men de vuile was niet buiten?

• boevenvanger

Werkt perfect. Geen klagen over.

Als je iets nieuws ontwikkelt en dit landelijk implementeert zijn er altijd kinderziektes of andere ongemakken die zich de kop op doen. De vraag is of het vuile was is of opstartproblemen bij de invoering ervan.

Volgens mij is C2000 inmiddels goed ingeburgerd in hulpverlenend Nederland en zijn de meeste ongemakken verholpen.

Mocht dit nog niet het geval zijn, wordt er intern echt wel aangewerkt. Ik zie dan ook niet de noodzaak ervan in om hier uitgebreid over in de media te communiceren. Per slot van rekening zijn het de hulpverleners die er mee moeten werken en niet de burgers.

• Grard

Goed zo ‘Boevenvanger’. Waar haalt hij het lef vandaan om zonder noodzaak te informeren naar zaken waar hij als burger helemaal niet mee hoeft te werken. Tenminste daar gaan we gemakshalve maar even van uit. Het volstaat wanneer hij netjes zijn belastingcentjes afdraagt waarmee onder andere dit systeem wordt betaald. Wellicht goed om ook ALLE andere topics van dergelijke repliek te dienen indien ze niet noodzakelijk zijn? Per slot van rekening is dit Politiepromotieforum niet bedoeld voor gewone burgers die netjes naar informatie vragen toch?

• boevenvanger

Dat zijn jouw woorden en niet die van mij.

Volgens mij geef ik in mijn posting heel duidelijk aan dat het goed loopt met het C2000 verhaal en vervolgens ga ik in op “de vuile was buitenhangen” Hiermee wordt namelijk indirect gevraagd of de hulpverleners moedwillig zouden zwijgen over eventuele problemen.

Dat is onzin.

Ik benoem vervolgens dat er altijd in een opstartfase kinderziektes zijn dus wanneer spreek je van misstanden of problemen. Die zijn er in het begin altijd.

Aangezien C2000 nog niet zo heel lang “on-air” is hoort dat er misschien dus gewoon bij en gaat men niet gelijk in de media roepen dat er problemen zijn enz.

Vandaar dat je er misschien niet zoveel over leest of hoort.

Tot slot wil ik benoemen dat eventuele tekortkomingen/problemen enz niet gelijk in de media hoeven te worden gebracht maar gewoon intern opgelost kunnen worden zonder een hoop ophef hierover te maken. Het C2000 systeem heeft al genoeg opstartproblemen gekend en hierover is al genoeg in de media geschreven.

Waar jij de term politiepromotieforum vandaan haalt weet ik niet?

Ik zit hier niet om de politie te promoten. Dan had ik wel een handvol flyers gepakt en was ik een dag in het centrum gaan staan.

Overigens als je mijn postings even na kijkt zie je dat ik “gewone burgers” over uit een lopende zaken gewoon netjes antwoord geef.

Maar goed om een lang verhaal kort te maken. C2000 werkt gewoon goed en daar ging het om toch?

• Risanne

Pfffff, hij geeft toch normaal antwoord, frustie.

• - Gerard -

Haha …. die Grard.

Zeg Grard, alles zou veel duidelijker zijn als sommige en wellicht de meeste politiemedewerkers eens zouden stoppen met ALLES wat NIET BLAUW of hulpverlener is die in sommige omstandigheden -het is maar net hoe het uitkomt- samenwerken, burger(s) te noemen.

Want ik veronderstel dat er ook heel veel politiemedewerkers en andere hulpverleners ook NOOIT met C2000 hoeven te werken. En daarnaast is elke politieman of vrouw gewoon een burger.

Maar dat krijg je er toch nooit uit …. dat burger(s). ;)

• Ketel1

Wil je erover praten? :?

• fj

Zouden ze bestaan. Agenten die soms eens gewoon burger willen zijn????

• A.T.

Waarschijnlijk op verjaardagen wel, als ze voor de zoveelste keer niet gewoon kunnen genieten van de gezelligheid omdat oom Karel zijn frustraties over die snelheidsbekeuring weer eens kwijt wil……

• DePeter

En hoeveel gezeur laten jullie niet los op de burger?

Een burger hoeft maar een mening te hebben en velen vliegen er als hongerige leeuwen op af om hun mening te geven, en vooral om de burger af te stempelen als Onwetend en niet Bekwaam om ook maar iets van het geheel te begrijpen.

Als jezelf een mening hebt mag een ander ook een mening hebben, zaak is alleen dan je punt duidelijk te maken en elkaar niet te kleineren.