Radiostilte rond C2000

• BennieMak

Helemaal mee eens. Sommige verstaan de kunst van het discussieren niet. Die denken dat het ruzieen is en gaan dan juist op de man spelen waardoor er inderdaad ruzie ontstaat.

• A.T.

Een mening geven? Niets anders doen dan …..tig keer in allerlei vormen en manieren en in verschillende discussies steeds maar roepen dat je de politiemensen maar verwende kereltjes vindt? Dat is geen discussiëren op basis van valide argumenten maar uitdagen.

• A.T.

PS: zie de reactie van Grard op een normaal/fatsoenlijk antwoord van ‘boevenvanger’. Wie zoekt hier nu ruzie? :?

• Geja

Het is maar hoe je het benadert. Zoals ik het lees is de reactie van Grard een begrijpelijke reactie op de reactie van ‘boevenvanger’ en houdt hij daarmee hem een spiegel voor. ‘Boevenvanger’ bedoelt het misschine niet zo maar zijn reactie komt op mij over als ‘waar maak jij je als ’burger'druk om en waar bemoei jij je mee. Daar zijn fora niet voor bedoelt. Daarnaast schrijft ‘Boevenvanger ’dat de vraag niet noodzakelijk is. Alsof ook maar een andere topic wel noodzakelijk is. Zoals zo vaak keert de kritiek zich op dit forum op de ‘burger’ (Grard in deze) in plaats van dat de ‘niet-burger(?)’ er enige lering uit trekt.

• Ketel1

Ik kan met de beste wil van de wereld in de reactie van Boevenvanger geen chargerende of minder vriendelijke c.q. minder vriendelijk bedoelde bewoordingen vinden. In elk geval niets dat de reactie op hoge poten van Grard (familie????) rechtvaardigt.

• BennieMak

Bedankt voor het antwoord! Bij sommige figuren (Grard) krijg je het gevoel alsof wij burgers de gevangen zijn van de ambtenarij en dus gewoon hard moeten werken, alles over ons heen moeten laten komen en bevelen exact opvolgen want anders…. ;-)

• A.T.

Ehm, denk dat Grard het cynisch bedoelde. Vandaar de opmerking dat zulks nergens op sloeg omdat Boevenvanger juist een heel net antwoord gaf.