Agent contact kwijt met allochtoon

• r-datbenik

Dit is veelal de bekrompen denkwijze van bepaalde ‘collega’s'!

Respect geven is respect krijgen en bij het nit krijgen van respect werkt afdwingen alleen maar averechts.

Een beetje meer verdiepen in de achtergrond, de cultuur, de doe- en denkwijze van bepaalde groeperingen, de zogenaamde allochtonen dus helpt al heel veel.

Sommige collega's hebben bij voorbaat al de verkeerde instelling bij het benaderen van bepaalde groeperingen.

Discrimineren ga ik het niet gelijk noemen, maar het anti-gevoel tegen alles wat anders is daar moeten sommige zichzelf eens op testen.

Ik zeg altijd: behandel anderen zoals je zelf ook behandeld wenst te worden.

Men zal zien dat dat al heel veel wonderen doet.

Nou kom maar op met de argumenten, kritiek en dergelijke…

• Black Identity

Sorry hoor maar een beetje meer verdiepen in de achtergrond, de cultuur, de doe- en denkwijze van bepaalde groeperingen? Dus moeten wij dat maar accepteren als ze in hun eigen taal aan het brabbelen zijn of aan het uitschelden zijn als het hen niet zint. In Nederland word er genoeg rekening gehouden met deze mensen zij moeten zich aanpassen aan Nederland het moet niet andersom gaan worden.

• ¥ Lotje ­­¥

juist , en dan hebben die lui het soms over discrimineren ………

• ¥ Lotje ­­¥

zij moeten zich aanpassen aan Nederland het moet niet andersom gaan worden.

**********************************************************************************

volkomen mee eens . en als je er iets van zegt . Dan zeggen ze . De kleindere ………..Zal m,n groten broer eens halen . heb ik een keer gehad en dan komt dat jochie met zijn grote broer . denken ze het daar mee op te lossen . .

En ook nog eens als je staat te praten met mensen en hun krijgen niet gauw te voorrang . staan ze er tussen te roepen . pffff. Vertel mij die Marokaantjes niet hoe ze zijn . Ze denken al dat ze de overhand hebben hier. Kom op zeg . … AANPASSEN .

• Charlie

Je weet toch dat vaak de grootste racisten mensen zijn die het eerste woordje discriminatie in hun mond nemen …..

• Flikk

Verplaatsen in culturen, gewoonten, gebruiken, religies, geaardheden, rituelen, talen……………………………………..

Kan best, zo multi-cultureel is Nederland nou ook weer niet.

Ik zeg: Je past je maar aan. En voor al die andere shit ga je maar 1 x per jaar op vakantie in je “culturele achtergrond”.

• Richard

Ik zeg altijd: behandel anderen zoals je zelf ook behandeld wenst te worden.

Men zal zien dat dat al heel veel wonderen doet.

Nou kom maar op met de argumenten, kritiek en dergelijke…

===============================================

Niet helemaal mee eens.

Het is geen conversatie die gevoerd wordt namelijk. Het gaat om regeltjes en handhavers.

Tijdens een conversatie moet je idd ten alle tijden netjes blijven en de ander respecteren.

Als het gaat om handhaving begint het imho met het respecteren van de ter plekke geldende regels en heb je de aanwijzingen maar op te volgen.

Ik denk dat als je als handhaver hier in Nederland niet te veel in discussie moet gaan met mensen die het ergens niet mee eens zijn, dan krijg je de rest van je werk nl. niet af omdat Nederlanders gewoon veel te klagen denken te hebben.

Mensen moeten uiteraard wel met respect behandeld worden maar respect moet ook van 2 kanten komen.

Als je fout bezig bent weet je dat zelf ook en moet je zo groot zijn om dat toe te geven.