Overval supermarkt in Hilversum

• Black Identity

De politie heeft in een supermarkt in Hilversum op een overvaller geschoten. De overvallers hielden winkelpersoneel onder schot met een vuurwapen. De drie waren vanochtend om half acht via de achteringang een supermarkt binnengedrongen. Daar bedreigden ze het winkelpersoneel met een vuurwapen.

De gealarmeerde politie probeerde in de winkel de overvallers aan te houden. Daarbij werd geschoten. Een van de overvallers ontvluchtte het pand, maar op straat kon hij alsnog worden gepakt.

Bron: RTL4

Goed gehandeld van de politie!!

• A.T.

Of er goed gehandeld is moeten we nog maar afwachten. :) Kijk, ik zit er niet mee dat een overvaller is neergeschoten. Maar dat wil nog niet zeggen dat het terecht was. Net als bij kritiek op de politie zeg ik anderzijds: eerst alle feiten kennen alvorens een oordeel te kunnen vormen. ;)

• Black Identity

ben ik eens een keer positief over de politie is het weer niet goed ;-)

Ik denk dat ze de feite in details echt niet gaan vertellen op het nieuws, kijk het bericht staat er zo geschreven dus ik denk goed gehandeld, de overvaller is immers niet dood maar gewond. De andere zijn opgepakt. Dus vind ik in eerste instantie goed gehandeld….. inderdaad weet ik niet waarom de politie geschoten heeft, maar als iemand onder schot word gehouden dan zal ie wel gedreigd hebben met schieten…. dat is wat er in mij opkomt ..als ik zo'n artikel lees op rtl4.nl

• Oscar55

Zoals ik het op het nieuws van SBS 6 Hart van Nederland zag denk ik dat er geen andere optie was om te schieten.

Hier kan de het zien. Het betreft de late uitzending van 22-03-2008 het is het eerste onderwerp.

http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/openclip.asp?file=/sbs6/hartvannederland/SBS6_HVN_LAAT_20080322_2337.wmv

• Black Identity

Bij mij doet de link het niet

• Richard

Bij mij wel, ligt denk ik toch aan je instellingen

• serine

dat lijkt mij niet

Unable to open 'C:\Documents and Settings\gebruiker\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\DC666WV4\openclip.asx

• azalaia

Bij mij doet de link het wel op Real Player laatste editie en ik zie dan de hele aflevering van Hart van Nederland op SBS 6

azalaia

• DE_GEKSTE

het voordeel is dat hij nooit meer een overval pleegt dat is ook weer mooi toch