www.liveleak.com/view?i=ee4_1206625795
Wat er ook van komt: alle politiemensen en andere gezagsdragers en hulpverleners veel sterkte gewenst!
ik heb m gezien Wat een but film sorry!!
Film Wilders Online wat een schaap verbinding ..
De server ligt zo'n beetje plat.
Kan hem dus nog niet zien.
Ongeacht de inhoud:
ik denk dat de meeste moslims gematigd zijn. Extremen kom je in elk geloof tegen. Ik maar mij hier niet zo veel zorgen over. Veruit de meesten zijn intelligente personen die Wilders ook niet serieus nemen.
Als er al her en der wat losbreekt zal dat niet de gematigde moslim zijn maar gewoon het standaard schorum dat in alles een aanleiding zoekt om te rellen.
mzzl,
Frits.
Opluchting na bekijken Fitna
Uitgegeven: 27 maart 2008 20:50
Laatst gewijzigd: 27 maart 2008 21:05
Het Landelijk Beraad Marokkanen (LBM) is bij monde van woordvoerder Brahim Bourzik “zeer opgelucht” nu hij de film van Geert Wilders heeft gezien.
“De zorgen die ik en de Nederlandse samenleving hadden voor rellen en dergelijke zijn nu aanzienlijk verminderd.” Volgens Bourzik is dat ook te danken aan de inzet van de regering en “meer expliciet aan premier Balkenende en minister Vogelaar”.
Ook zegt Bourzik dat Wilders blijkbaar toch goed heeft nagedacht over de film. “Die is binnen de grenzen van de wet.”
Zoals het LBM eerder beloofde, gaan de deuren van de Marokkaanse moskeeën in Nederland vrijdag wagenwijd open voor alle Nederlanders. Ook houdt het LBM vrijdagochtend een persconferentie in de El Ouma moskee in Amsterdam.
Geen belediging
Fitna is geen belediging en zelfs geen provocatie voor moslims. Dit zei hoogleraar islam Maurits Berger donderdag op het NOS Journaal in een reactie op de anti-Koranfilm.
“Het is eigenlijk niet meer dan een aaneenschakeling van plaatjes die we al kennen”, zei Berger. De hoogleraar aan de Universiteit Leiden erkent dat er schokkende beelden zijn te zien van bijvoorbeeld de aanslagen op de Twintorens in New York.
“Maar het zijn beelden van daden van criminelen en terroristen die erge dingen hebben gedaan.”
Berger zou het “bijzonder overdreven” vinden als de moslimwereld om deze film zou gaan demonstreren.
NIF
De Nederlandse Islamitische Federatie (NIF) laat het kort geding tegen Geert Wilders vrijdag doorgaan, ondanks het feit dat in zijn film op het eerste gezicht geen zaken zitten die zeer kwetsend zijn voor moslims.
Dat zei advocaat E. Köse van de koepelorganisatie donderdag. De NIF zelf heeft nog niet gereageerd op Fitna.
bron: www.nu.nl
Heb hem net kunnen bekijken.
Het enige wat Wilders “äangetoond” heeft is dat er extremisten zijn onder de moslims.
Niks nieuws onder de zon. Dat wisten we al.
Net zoals we wisten dat niet zo gek lang geleden prostestanten en katholieken elkaar opbliezen in Ierland.
Daar hoef je dan ook geen film over te maken.
Kortom: Fitna kan de geschiedenis ingaan als “Scary Movie 5”…lachwekkend en meer van hetzelfde.
mzzl,
Frits.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?