Ik heb de film gedownload en met belangstelling gezien.
Prachtige gedragen melancholieke muziek uit het toneelstuk Peer Gynt van Edward Grieg.
90% van de moslims zal zich niet herkennen maar de 10% extremisten wel degelijk; door dat relatief kleine percentage met overal slapende cellen, ook in Nederland verspreidt, kan het ook hier zomaar gebeuren dat het CS in Amsterdam wordt opgeblazen midden op de dag zoals in Spanje en Engeland gebeurde.
De citaten uit de koran zijn van 1600 jaar geleden maar de bijbel puilt er ook van uit.
Dat sommige extrermistische achterlijke imams dit kwaad nog prediken in Arabische landen en daar veel aanhang hebben is heden ten dage natuurlijk te walchelijk voor woorden.
Maar we moeten ons niet bang laten maken. Wilders is te eenzijdig geweest met zijn film en hij had ook kunnen laten zien dat ook de bijbel haatzaaiend is.
Hij had de overgenomen deense cartoon van Mohammed hand in hand met een cartoon van christus kunnen uitbeelden.
En wat de vergissing betreft over het portret van Mohamed B…. het was mij nog niet eens opgevallen dat dit een foto van een ander persoon was die zich op exacte manier expres had laten fotograferen als Mohammed B. voor de cover van zijn nieuwste cd. Moet hij nu niet gaan zeuren hierover.
En nu gaat die rapper aangifte doen bij de poilitie als zijn portret niet wordt vervangen/verwijderd zoals hij gisteren meedeelde bij Pauw en Witteman…..
Dat de film bestaat op plak en knipmateriaal… daar heb ik geen moeite mee, en dat palestijnse meisje van 3.5 aar is heel schattig, zij weet ook niet beter dan wat ze dagelijks te horen krijgt van haar ouders over joden die de palestijnen al meer dan 60 jaar bezet houden.
De film moet wel in de juiste context worden gezet en gezien en daar is Wilders niet in geslaagd.
azalaia
het zou gek zijjn als als hij het zou makenen over de cristenen om dat nederland een christelijk land is
maar het is wel zo dat een klein groepje uit kunt groeien tot wat grootst
ik weet niet of je de film van hitler heb gezien voor 1940
ik weet ff de naam niet
maar daar in zie je waarom hij zo geworden is
en dat kind wat de joden niets vind ja als je niets anders hoort
hij de kkk zie je dat ook
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?