inkomen

• rooievos

Hallo

Bedankt voor alle raad, maar ik zit er nog steeds mee. Ja ik heb een goed inkomen als de huur voor dit huis er niet bijzat en ik alleen een hypotheek haddan was het al een stuk beter. Mijn man wekte bij de avebe en ondanks het feit dat hij is overleden zijn wij door de avebe ook opgenomen in een collectieve ziekte verzekering uitgebreid, kost voor ons drietjes 121 euro per maand

Maar het huis dat hij heeft afgebroken is echt onbewoonbaar verklaard, levensgevaarlijk.

Nu was er kinderbijslag heeft hij zijn oude mercedes ingeruild en met betaling van 500 euro een andere gekocht.De rest heeft hij aan zijn eigen dochter gegeven die in emmeloord woont, heb zo het idee dat ik die ook onderhoud.

Ik kan niet bewijzen dat ik het huis wat we nu huren, zwart ,mensen hebben een dubbele hypotheek. Hij brengt het geld er altijd heen.

Nu is mijn zoon morgen jarig, wordt zeventien en kan hem geen kado geven

dat is echt de druppel.

Woensdag was ik jarig, ook geen kado, vind ik niet erg dochter 16 had een tekening gemaakt en zoon gaf me een kopje, doet hij ieder jaar.

Mijn moeder mag van hem hier niet komen , ben ik naar haar toegegaan hij heeft me gebracht , in de mercedes, heb soms de neiging om dat ding inelkaar te slaan.

en wat hij anders nooit doet hij bleef erbij zitten, kon ik weer niets doen, hulp vragen.

Moeder heeft telefoon, ik heb geen telefoon, ja echt hier is iemand in 2008 die geen telefoon heeft. Had wel een heeft hij het abbonement niet betaald en nu ben ik al tijden afgesneden.

Internet is het enige contact met de buitenwereld, want we wonen hier ook nog in de middle off nowhere.

En ja ik ben bang voor hem,hij slaat , laatst had hij zijn handen om mijn nek en drkte op geloof ik mijn slagader.

Ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven, hij komt er nu aan

• V'tje

Op Internet jengelen dat hij er aan komt helpt niet. Het einige dat wel helpt is praktisch denken en handelen.

Dat kan niemand voor je doen, alleen jijzelf.

Dus koffer pakken en met je zoon onder de arm naar een veilig adres.

Jij bent zelf verantwoordelijk voor verbetering van je situatie, dus jijzelf moet het doen. Anders gebeurd er niets.