Motorrijder politie onderuit door hond

• Ketel1

www.politie.nl/zaanstreek-waterland/nieuws/080403politiemangewond.asp

Kijk, en dat is nou waarom honden die op de snelweg lopen worden neerggeschoten. Dit had nog veel erger kunnen aflopen!!!

• ¥ Lotje ­­¥

Het had idd erger kunnen zijn . Maar……. waarom die hond afschieten??? Is het baasje daar niet verantwoord voor??? Die hond voel niks meer dan . Denk eerder het baasje aanpakken ;)

• Gesp

Dat afschieten is natuurlijk niet als straf bedoeld, maar om het gevaar te verwijderen. Ik hoop (met ¥ Lotje ¥) dat dit altijd het laatste redmiddel is en dat eerst geprobeerd wordt de hond op een andere manier te verwijderen.

Maar een dier op een snelweg, dat kan inderdaad niet. Dan desnoods maar schieten. En een zeer forse bekeuring voor de eigenaar.

• serine

zo ken ik er wel meer die ik van de weg af zou willen schieten….

kom regelmatig gevaarlijke bestuurders tegen op de weg…

pas als die ook van de weg geschoten worden? is het dood schieten van onschuldige dieren gerechtvaardigd :D:D:D

oja en om mijn opmerking nog dommer te maken misschien kan ketel1 voortaan zijn linken werkend maken…

• ¥ Lotje ­­¥

;)

www.politie.nl/zaanstreek-waterland/nieuws/080403politiemangewond.asp

• Black Identity

Ketel1 die oude topic over die hond houd je nog steeds erg bezig zo te zien, je moet hoe dan ook nog steeds gelijk halen alleen van mij krijg je m nog steeds niet.

Fijn Weekend!

• serine

en van mij ook niet :D

• DE_GEKSTE

¥ Lotje ­­¥ schreef:

>

> Het had idd erger kunnen zijn . Maar……. waarom die hond

> afschieten??? Is het baasje daar niet verantwoord voor??? Die

> hond voel niks meer dan . Denk eerder het baasje aanpakken ;)

ja we kunnenn ook de baasjes dood schieten dat helpt ook

• DE_GEKSTE

best zielig dat die hond dood is

• Charlie

Gaat niet om het gelijk…..gewoon afknallen die hap :D:D