niet grappig
in de stelling van ketel1….de herleiding naar een vorige discusie…
slaat dus kant nog wal….deze hond is door andere omstandigheden om het leven gekomen….gewoon een vreselijk stom ongeluk.
de hond in de vorige topic werd afgemaakt omdat hij door een ongeval uit de auto werd geslingerd en daarop in shok op de snelweg liep en zich dus niet liet vangen.
dat vond ik nogal een luguber idee om een dier die in nood is af te maken.
dat voegde niet in mijn gevoel
de hond in dit nieuws bericht liep over de weg en werd aan gereden…tja….heb ik toch een ander gevoel bij. daar is echt de eigenaar voor verantwoordelijk…heb ik ook minder medelijden mee moet ik je eerlijk bekennen…
zielig voor het dier dat de eigenaar er niet goed op paste…maar erger voor de motor rijder.
op de honden school leren wij als eigenaar hoe wij onze hond in shok aan moeten pakken en hoe de bek dicht te binden….mocht je ooit in een ongeval terecht komen…(goede zaak) maar in dit geval was de eigenaar zelf gewond…en kon dat niet doen…
gewoon domme pech en triest…maar nogmaals een hele andere situatie…als dit laatste nieuws bericht.
Het gaat er om dat n.a.v. dit laatste incident duidelijk moet zijn hoe gevaarlijk een hond op de weg kan zijn. En dat het afschieten van zo'n hond geen gevalletje ‘lekker een hond mogen afknallen’ is maar een beslissing betreft waarmee de veiligheid van de verkeersdeelnemers het beste gewaarborgd is.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?