Politie rukt uit voor vrijend stel

• De enige echte Frits

Politie rukt uit voor vrijend stel

Uitgegeven: 16 april 2008 11:15

DEN HAAG - Een Haags koppel heeft dinsdag het advies gekregen het voortaan iets rustiger aan te doen in bed. Het stel maakte zo veel lawaai dat buren gealarmeerd raakten en de politie belden.

In plaats van een vermoedde mishandeling troffen de agenten echter een ander extreem van huiselijkheid aan.

De politie kreeg rond middernacht melding van ‘burengerucht’ in de Van Bleiswijkstraat in Den Haag, zo meldde de politie woensdag. Omdat zij de vreemde geluiden zelfs op straat konden horen, belden de agenten bij het koppel aan.

bron: nu.nl

Zo zie je maar weer. Een goede buur is niet altijd beter dan een verre vriend! Want die vriend had nl. nooit gebeld…… :D

mzzl,

Frits.

• Troy

Toepasselijke titel, Politie “rukt” uit.. Sorry! :)

• - Gerard -

Zie je het al voor je? Er klinkt afschuwelijk gekreun en gegil. De politieagenten moeten wel een bepaald ritme in het gekreun en gegil hebben ontdekt om het juiste moment de bel in te drukken en zichzelf hoorbaar te maken.

1, 2, 3 …… nee wacht …… JA drukken ….???????????? Niks

nog een keer collega, ik geef een seintje. 1, 2, 3 …..Drukken…ja, eindelijk

…… “dag mevrouwtje, waar zijn wij mee bezig?”

:D:D:D

• Troy

Gelukkig stond er niet op de deur “trekken”. Kan natuurlijk in die omstandigheden verkeerd opgevat worden.

• - Gerard -

O, mevrouwtje …. weet u eigenlijk dat politieagenten ook HULPverleners zijn….. dus als uw vriend uitgeput is en wij zijn hier nou toch……

;)

• De enige echte Frits

Nou….ik ken die straat……Mag ik bedanken? :D

mzzl,

Frits.

• Koen Hakvoort

@!#$ voorzien van het politiekeurmerk tot hoeveel decibel gaat dat?

• Koen Hakvoort

Wat een prikbord, dat je het woord @!#$ al weggefilterd wordt!

• DePeter

Ik hoorde zelfs dat de mods bezig zijn om een signaal te laten klinken bij dergelijk taalgebruik. En bij ieder signaal krijg je 10 slagen met een tafelpoot.:D:D:D

grtzzz

p.s. Wat??? Ik vloek *&^%$#@ nooit, dat weet toch (*&%^#$& iedereen!;)

• ¥ Lotje ­­¥

:D