Tokkies uit Nistelrode/Oss mishandelen agenten

• BennieMak

Ketel1 schreef:

>

> ‘Tokkies’ is een soort ‘geuzennaam’ geworden van asociale

> c.q. onaangepaste mensen met een gebrekkige

> agressieregulering.

Als gevolg van een lage intelligentie, waardoor hun gedrag eigenlijk niet te verwijtbaar is.

> Ik wordt doodziek van dat asociale tuig dat met bedreigen en

> bedriegen vaak hun zin weet te krijgen. Laatst was ik in een

> beddenzaak en daar vertelde de verkoper een verhaaltje over

> een paar lui van het woonwagenkamp. Die waren eerst na een

> paar weken niet tevreden met een aangeschaft matras en die

> wisten met bedreigingen en intimidaties gedaan te krijgen dat

> het matras nog teruggenomen werd ook!!!

Ja verkopers, dat is een voorbeeldige bevolkingsgroep! Bejaarden een contract in de maag splitsen en vervolgens met een incassobureau het geld afpersen.

Helaas is politie voornamelijk bezig met de eerste groep aso's omdat deze toch nog makkelijker aan te pakken zijn. Daardoor is de overlast van de tweede groep groter en redelijk onzichtbaar.

> Dat op die knieën slaan enzo moet

> je maar verklaren uit mijn woede op het moment van lezen van

> het krantenbericht. Maar je zult begrijpen dat dit soort tuig

> nu niet bepaald warme gevoelens bij mij opwekt.

Wat moet er volgens u met aso's uit de tweede groep gebeuren?

• Skywalker

DE_GEKSTE schreef:

de joden hebben het al eeuwen niet makelijk

Nee, maar wie dan wel?

Skywalker

• serine

'Tokkies' is een soort ‘geuzennaam’ geworden van asociale c.q. onaangepaste mensen met een gebrekkige agressieregulering.

het is alleen in jou ogen een soort geuzennaam geworden omdat mensen zoals jij dat ervan maken.

een gezin heet zo kwam op tv…

en ik weet niet hoeveel nette gezinnen hebben hier last van..krijgen een stempel die ze niet verdienen omdat ze toevallig ook die achtenaam hebben…ik kan mijn voorstellen dat die hele groep mensen gezinnen met kinderen dood ziek worden van mensen zoals jij….die die naam als geuzennaam in ere houden…

en de grappen niet op lijken te houden.

tevens doet mijn dit denken aan hokjes geest…te lui om het anders te noemen dan wat men op tv heeft gezien..

je had de titel van de topic een andere benaming kunnen geven…

zoals agenten mishandeld door mensen uit nistelrode…bij het lezen van de topic hadden wij ook wel begrepen om wat voor personen het zou kunnen gaan…

niet zo twijfelen aan onze intilligentie…

dit is ronduit dubbel beledigend…zowel naar mensen die tokkie heten…als de ondermijning van onze intilligentie van de lezers hier op dit prikbord.

wat daar is gebeurd is ongehoord….maar dat is de titel dus ook.

• A.T.

Als we het dan toch over intelligentie hebben: zouden mensen dan echt niet door hebben dat met ‘Tokkies’ natuurlijk wordt bedoeld mensen die het gedrag laten zien dat wij kennen van de beruchte familie Tokkie van tv (met o.a. ma Hanna) en niet iedereen met die achternaam?

• DE_GEKSTE

ja bijna niemand meer tegen wordig

• serine

je zal maar tokkie heten…

dan denk je daar wel anders over vermoed ik zo

• Pronto

Als het nu eens een shit matras is geweest en in eerste instantie je geld niet terug krijgen.

• A.T.

En daar kom je pas na een paar weken achter?

• Pronto

Wat dacht je van niet gelijk zeuren, en terug met dat bed.

Ik heb een maal meegemaakt in een zaak waar een vader voor zijn zoontje tijdens een zeer verregende vakantie een radio had gekocht, dat ding was er mee op gehouden na een halve dag.

De verkoper kon zo een andere pakken en weer meegeven, maar nee hoor hij moest opgestuurd worden, de vader vertelde dat hij aan de andere kant van het land woonde en hier op vakantie was en het dus onzin vond om na een telefoontje weer de hele reis te maken.

Niets mee te maken beet de verkoper de vader toe.

Ik heb de zaak verlaten zonder iets te kopen, en heb buiten tot tien geteld.

Ik was graag terug gegaan om de verkoper op andere gedachten te brengen, maar ik heb niet zoveel geduld als die vader.