Agenten leren straattuig een lesje.....

• serine

ja dat heeft ie wel…

ben nog bij de huis arts geweest met hem…de vellen dikke pakken van zijn hand af…een hoofdwond…dikke knie…zijkant blauw…

zijn hand is schoon gemaakt en verbonden…zijn hoofd tja hij is wat duizelig…(nog steeds na een paar maanden) zijn knie hebben ze naar gekeken maar moest overgaan met rust…en zijn zij…tja is gewoon genezen maar zag goed blauw.

een wijze les…is wat ik ervan kon maken…en ook de huis arts melde hem even dat het niet zon slimme zet was van hem ;)

hij bleef ook niet staan toen ze hem hadden…hij scheen net een paling te zijn…

zijn verklaring…? natuurlijk wilde ik mij niet laten pakken…want dan kwam jij erachter…

te begrijpen…hij heeft geen draai om zijn oren gehad van mij maar ik was woest…hij had al genoeg gehad…maar anders …..:D

(tuurlijk schrik je als moeder als je beseft dat iemand anders je kind slaat en ze hem dood hadden kunnen slaan…door een verkeerde schop of klap…maar dat hoeft zoonlief niet te weten)

en opvoeden? dat doe je samen…

hij weet nu ook dat als moeder het niet ziet je je eigen ook moet gedragen…en dat de buitenwereld iets anders met je om gaat dan je moeder…

betere les kon hij niet krijgen.

op kleintjes moet je goed passen…maar op je pubers misschien nog wel beter…helaas lopen veel mensen daaraan voorbij.

pubers worden door iedereen opgevoed….de leraar de politie de stage plaats de ouders van een vriendje…de buurman…zomaar iemand op straat…

opvoeden doe je samen.

als ik een kind van een anders iets zie doen of iets hoor zeggen wat niet kan…zal ik dat ook om proberen te buigen….of er iets van zeggen…

want die generatie…zorgt later weer voor ons…is misschien de aankomende agent of dokter….en misschien wel onze buurman. ;)

• Black Identity

sweet dreams!

• Black Identity

Het is jouw mening .. dus waarom zou ik dat niet relevant vinden?

Groet

Danielle

• HM

wat bedoel je precies met die opmerking? “sweat dreams”

Welk gedeelte van koch's reactie bedoel je daarmee

• Black Identity

Daar bedoel ik mee dat ik verder niet op zulke reacties in ga, als dat allemaal denkt over mij ik weet wie ik ben en daar uit z'n conclusie gaat trekken, prima, ga je gang, je doet maar, dan zeg ik sweet dreams, droom maar lekker verder… als je het allemaal zo goed weet te formuleren… ga je gang …

• sijlvia

het gaat nog niet eens zo zeer om het slaan(waar ik nog steeds op tegen ben)als wel het punt;discriminatie.

• HM

Ik kan me vergissen maar volgens mij ken je mij ook niet maar stel je wel dat ik geen goede vriend ben. Dat vind ik dan ook wel een beetje vreemd. Jij mag dus schijnbaar wel over onbekende mensen oordelen maar als men het over jou doet dan ben je op je teentjes getrapt en kap je alles af met een “sweet dreams”

• Black Identity

Volgens mij heb ik het ook niet over jou maar leg ik het uit omdat je daar naar vraagt, beter lezen in het vervolg

DOEI!

• HM

Lees je eigen reacties dan nog maar eens heel goed door meiske en onthoud in het vervolg wat je zoal gesschreven hebt en over wie

• H.Koch

Als ik m'n stukje nog eens doorlees en je reactie daarop dan denk ik dat ik in jouw geval iets geraakt heb……

groet Koch