Gisteren 19-05-2008 zijn mijn moeder en ik ernstig bedreigd door onze buren. Er is totaal geen sprake van uitdaging of wat dan ook in die richting,
mijn moeder was gaan wandelen met onze hond en kwam terug via het pad in de achtertuin, ze deed onze hond het tuigje af alvorens ze door de poort naar binnen komt,
nog voordat ze naar binnen kon gaan kwam de buurman met een ijzeren stalen paal op haar af gerend, ze zou hebben staan gluren wat belachelijk is natuurlijk,
mijn moeder rent vervolgens de tuin in en sluit de poort af, ze brengt onze hond naar binnen en gaat terug de tuin in,
want de buurman stond als tekeer te gaan in de tuin, nog steeds met die ijzeren paal in de hand, hij duwt tegen de schutting aan,
ik hoorde het lawaai en ik ga naar buiten, ik stap op het bankje dat bij ons in de tuin staat en ik zie dat buurman een bijna 2 meter lange paal in de handen heeft,
ik probeer hem te kalmeren met "waarom moet dit toch, laat ons toch met rust, doe eens rustig, wat niet baat, eerst probeert hij me met zijn tafel tuinstel te raken,
en vervolgens met de paal, als ik me niet gebukt had dan had ik deze recht in mijn gezicht gekregen, gevolg van mijn bukactie is is dat hij onze schutting
raakt met deze paal en de schutting is vernield, in 2en gebroken. We hebben op deze actie de politie gebeld die na ongeveer 30 minuten aanwezig was,
aangezien er al langer een conflict bestaat zei meneer van de politie keihard na met de buren gesproken te hebben dat hij er helemaal niets aan gaat doen,
dit kan toch niet? We moesten zelfs rekening met de buren houden omdat buurvrouw blijkbaar een kind pas heeft gekregen en deden we dat niet dan kregen we met hem te maken,
dit is een regelrechte bedreiging van deze politieman. Dit conflict is ontstaan 2.5 jaar geleden, wij waren op vakantie en kwamen terug,
en onze buren hadden toen zonder overleg de erfafscheiding verplaatst in hun voordeel, vervolgens heeft men tegen onze coniferen een schutting geplaatst,
met als resultaat dat aan een kant de bomen totaal vernield zijn. Hier is een rechtszaak voor geweest tegen onze woningstichting, wat niet heeft mogen baten,
we kregen te horen, maar mevrouw wat wilt u met dat stukje grond toch ook doen!!!!!! kortom we willen graag hulp en advies, we voelen ons bedreigd, geïntimideerd,
ik durf niet naar mijn werk te gaan in de angst dat mijn moeder of hond iets overkomt.
Ik zou graag uw mening willen horen, dit is toch niet normaal?
Alvast bedankt voor de reacties.