Arrestatie Ambrosius moordenaar

• reem

Voor de politie agenten onder jullie…..

Ongelofelijk gefeliciteerd met de arrestatie van de vermoedelijke verkrachter en moordenaar van Christel Ambrosius!!!!

Werelds dat die vent is opgepakt en jullie nimmer hebben opgegeven te zoeken naar die vent. Vasthoudendheid is kennelijk jullie motto. Fantastisch!!!

• Marian1968

Is dit cynisch bedoelt of mis ik iets? Er hebben toch 2 onschuldigen jarenlang vastgezeten voor deze moord? En dankzij bemoeienissen en de vasthoudenheid van Peter R. de Vries kwam er opnieuw aandacht voor de zaak.

Kan het fout hebben hoor, maar dat herinner ik me.

• sijlvia

ik denk dat je gelijk hebt marian.

• Skywalker

Voor de politie agenten onder jullie…..

Ongelofelijk gefeliciteerd met de arrestatie van alweer een vermoedelijke verkrachter en moordenaar van Christel Ambrosius!!!!

Werelds dat er weer vent is opgepakt en jullie nimmer hebben

opgegeven te zoeken naar nog een vent. Tunnelvisie is

kennelijk jullie motto. Ongelooflijk!!!

Heb even wat kleine aanpassingen gemaakt in de tekst van de oorspronkelijke poster.

Justitie is alweer bijna zeker dat ze de goeie hebben.

Net als de 2 van Putten jaren terug.

Eerst zien dan geloven en het blijft een verdachte tot de rechter vonnis heeft gesproken. Net als bij de Schiedammerpark moord.

Skywalker

• BennieMak

Na de ontmaskering (helaas weer door bemoeienis van De Vries) van Herman Du Bois en Wilco Viets als zijnde vermoedelijk niet de daders van de verkrachting, is het onderzoek weer geopend. Politie en justitie dachten toen dat zij de daders reeds hadden opgepakt en veroordeeld.

Uit het uitgegeven persbericht maak ik op dat een verbouwereerd politie-korps een telefoontje kreeg van de resultaten wat door de huidige stand der techniek is voortgebracht. Felicitaties gaan dus daar naartoe en niet naar een ‘vasthoudende’ politie…

• BennieMak

Skywalker schreef:

>

> Eerst zien dan geloven en het blijft een verdachte tot de

> rechter vonnis heeft gesproken. Net als bij de

> Schiedammerpark moord.

Is zeker ook cynisch bedoeld…

• --->zoeff<---

Tja het verschil is nu wel een dna overeenkomst

en zoveel zullen er niet met het zelfde dna rond lopen he ….

gr een opgeluchte inwoner van putten

• reem

Ik zie het cynisme niet!

Mag er toch vanuit gaan dat de DNA match van sperma druppel op het been van de dode Christel en deze Delftse verdachte nogal waterdicht bewijs is dat hij haar heeft verkracht en vermoord of in elk geval sex met haar heeft gehad? Niks sleeptheorie! Waar was deze vent dan toen de zaak aanhangig werd gemaakt en 2 anderen 10 jaar de man kregen opgelegd? Waarom heeft hij zich niet gemeld met het verhaal dat hij wat met haar had, al was het alleen sex? Omdat hij er niks in zag verdachte te zijn in deze zaak!

Ben het met jullie eens dat het al eerder fout is gegaan door die z.g.n. tunnelvisie van agenten en OvJ die de zaak graag rond zagen en deze verdachte evengoed de dans zou kunnen ontspringen zolang hij zich beroept op zijn zwijgrecht. Maar de DNA match zal nu vast niet het enige zijn waarop ze deze verdachte hebben aangehouden. Er zullen best wat meer “toevalligheden” zijn gevonden.

• Marian1968

Ik bedoelde natuurlijk al die pluimen en veren die je uitdeelt, of dat cynisch bedoelt was.

• sijlvia

zonder dna match waren ze ook heilig overtuigd dat ze beet hadden..ach ja detail toch?