Ergernis foutparkeren

• Kaylee

Goedemiddag,

Mijn vraag gaat over de ergernis die het foutparkeren in een blauwe parkeerzone met zich mee brengt.

De te weinig parkeerplaatsen die er al zijn worden bij ons regelmatig door bedrijfsbussen en kleine vrachtwagens in gebruik genomen. Is hier een bepaalde afmeting nog van belang? Ik vind het persoonlijk geen pretje om het hele weekend tegen een vrachtwagen aan te kijken die voor m'n raam geparkeerd staat.

Dan zijn er ook nog plekken die geen blauwe streep hebben waar de auto's gewoon op de stoep geparkeerd wordt. Laatst stond er eentje bijna tegen mijn voordeur aan ! Ik heb uiteindelijk de politie gebeld, deze vertelde dat ze niet op verzoek bekeuren en verwezen mij naar parkeerbeheer.

Ik heb wel nog aangegeven dat als ik een hulpdienst nodig zou hebben dat deze er niet eens fatsoenlijk bij zou kunnen komen. Als de straat geblokkeerd is komen ze direct, als de stoep belemmerd is was het een ander verhaal.

Uiteindelijk zou de betreffende dame het doorgeven en ik moest maar afwachten of er iets mee gedaan werd.

Later op de avond belde 2 agenten aan, inderdaad mevrouw, deze staat asociaal voor Uw deur geparkeerd. (en dan vertel ik het nog netter dan de agent zei)

Mocht er nog eens zo geparkeerd worden kon ik altijd hiervoor bellen volgens de vriendelijke agenten.

Bijna elke dag is het weer feest maar kan toch ook niet steeds maar naar de politie bellen. Natuurlijk is het altijd in de avond en in het weekend.

Aan parkeerbeheer heb ik het ook doorgegeven, de dame die ik aan de lijn had kon alleen niet garanderen dat er na 18.00 uur gecontroleerd zou worden.

Tja ! overdag is er plek zat, dan heeft het geen nut !

Nog steeds geen controle gezien…. hoe pak ik het nu 't beste aan?

Mvg, Kaylee

• - Gerard -

Meld je eens bij de gemeente. Die gaan over het parkeren.

• serine

ach het liefste zien we helemaal geen vrachtwagens en bussen….maar paard en wagen :D

ik erger mij aan trekkers die smorgen met 30 km p/u over de provinciale van 80 km p/u rijden smorgen als ik net de kids naar school moet brengen…maar ja…

die mensen moeten ook hun werk doen….

net als die chauffeur van dat vrachtwagentje die voor je raam staat….zijn wagentje niet op zijn rug mee naar binnen kan nemen zodat jij er geen last van heb.

mensen zoals jij maken het hun medemens onmogelijk om normaal te leven….als het aan jou ligt parkeren ze maar aan de andere kant van de stad en komen ze verder maar op de fiets naar huis…

ik neem aan dat jij geen auto hebt? :D

anders bezat je klacht een andere missie….(als…ik kan mijn auto nergens kwijt….uit nood moet ik hem op de stoep tegen mijn voordeur aan zetten ;)

hoe dan ook met deze klacht moet je bij de gemeente bij parkeer beheer zijn…dit is geen zaak van de politie…

dat zijn die andere mensen met die blauwe pakkie's aan :D

• Kaylee

Serine schreef…

ach het liefste zien we helemaal geen vrachtwagens en bussen….maar paard en wagen

———————————————————————————————————————-

Ach dat geeft weer een hoop stront, nee dus

ik erger mij aan trekkers die smorgen met 30 km p/u over de provinciale van 80 km p/u rijden smorgen als ik net de kids naar school moet brengen…maar ja…

die mensen moeten ook hun werk doen….

Goh, dat jij je ook ergert …

net als die chauffeur van dat vrachtwagentje die voor je raam staat….zijn wagentje niet op zijn rug mee naar binnen kan nemen zodat jij er geen last van heb.

Tja, gaat er niet alleen om dat er een heel weekend een vrachtwagen voor je raam staat, maar waar ie staat (waar je niet mag parkeren)

mensen zoals jij maken het hun medemens onmogelijk om normaal te leven….als het aan jou ligt parkeren ze maar aan de andere kant van de stad en komen ze verder maar op de fiets naar huis…

Overdrijven is ook een manier

ik neem aan dat jij geen auto hebt?

anders bezat je klacht een andere missie….(als…ik kan mijn auto nergens kwijt….uit nood moet ik hem op de stoep tegen mijn voordeur aan zetten

Jazeker ik bezit ook een auto, en moet hem ook vaak een heel eind verder zetten als ik na mijn werk thuis kom. Ik parkeer hem niet bij een ander op de stoep, balen maar dan maar een stukje lopen.

hoe dan ook met deze klacht moet je bij de gemeente bij parkeer beheer zijn…dit is geen zaak van de politie…

dat zijn die andere mensen met die blauwe pakkie's aan

Zoals je hebt kunnen lezen, heb ik al contact gezocht met parkeerbeheer/gemeente vandaar mijn vraag hier.

En trek vooral niet te snel je eigen conclusies je zat er behoorlijk naast.

Komt namelijk nogal arrogant over, alsof je je ver boven parkeerbeheer verheven voelt.

Kaylee

• serine

voel ik ook ;)