Actievoerders verwijderd voor dierenwinkel

• DE_GEKSTE

ik vond het maar soft had het mooie gevonden als die kanslozen ***kinderen een vlink met de lat hadden gehad

staan daar een man zijn omzet naar de filistijnen te helpen die niet eens bond verkoopt maar een dierenzaak is hij doed niets fout lijkt mij

dan woord er netjes gevraagt of ze weg willen gaan en dan gaat er ff een stoer lopen doen(jaja ik weet het ik luister ook vaak niet maar gaat er van uit dat niemand van jullie mij kent)

en dan een beetje scheeuwen met teksten die ze niet eens weten wat het inhoud hoe ist

nee goed gehandeld mannen

• BennieMak

Met zo'n vergelijking komen we niet ver. Wie heeft hier zijn plicht verzaakt? De plicht om op eerste verzoek van zo'n agentje als een mak schaap op te volgen? Er is heel wat criminaliteit aan de kaak gesteld door juist niet klakkeloos op te volgen wat de ‘betrouwbare’ staat allemaal uitgedochterd heeft. Ik denk daarbij als voorbeeld aan het aan de kaak stellen van rassendiscriminatie in USA, waarbij een ‘zwarte’ weigert om haar zitplaats in de bus af te staan aan een ‘blanke’…

• BennieMak

Man, je bazelt maar wat!

Allerlei foto- en filmmateriaal verschijnt er dagelijks over Myanmar op internet, zogenaamd heimelijk geschoten.

• Ketel1

Jij kan al niet meer serieus genomen worden sinds jij verdedigt dat je je mag verzetten tegen de politie als deze een vriend wil oppakken. Jij bent ook altijd aan het zeiken over de politie. Past allemaal precies in het plaatje van iemand die zelf aan de verkeerde kant van de wet staat danwel overlastgevende hangjongere is. Rosa Parks vergelijken met een paar debielen die winkelende mensen lopen lastig te vallen, moet niet gekker worden.

• HM

Netjes en goed opgelost door de heren en dames van de politie toch? Prima werk. Ik zeg niet dat ik voor bont ben maar een winkelier lastig vallen is ook geen optie. Als het toegestaan is dan moeten ze in Den Haag gaan demonstreren.

Het waren trouwens wel zielige kinderkneusjes zeg, hahahaha

• Lans

Ik moet ook zeggen Benniemak dat ik wel wat meer inhoudelijke berichten van je bent gewend. Jouw postings gaan nu echt nergens over in mijn ogen.

Van een correct optreden van de politie volgens de Nederlandse wet schakel jij over naar Myanmar en de usa. Ik snap echt de bedoeling er niet van en ik zie het als spijkers zoeken op laag water.

Ik hoop maar dat je even een “dipje” had. ;-)

Groetjes, Lans

• BennieMak

Ik ben er wel tevreden over. Dat correcte optreden zie ik anders, zoals uiteen gezet. Wanneer jij je daar niet in kan vinden, even goede vrienden. Daarmee heb ik nog geen geestelijke inzinking.

• Lans

Ik respecteer andermans visie! Zeker geen sprake van een inzinking!

Als ik jou anders zou gaan zien door een andere visie, dan zou dat meer over mij zeggen dan over jou.

Ik deel alleen maar jouw mening niet. En daarom heet het ook discussie ;-)

• BennieMak

Fijn dat we het daar over eens zijn! :)