zomaar schieten

• serine

http://www.blid.be/archief/20080524.htm

walgelijk…en daarna de kop in het zand steken…

• HM

Dat is niet echt netjes nee om me heel netjes en rustig uit te drukken. Natuurlijk ervan uitgaande dat het echt zo is gebeurd dan mogen deze verantwoordelijken tekst en uitleg gaan geven bij de familie. Ongewapend natuurlijk en daarna meteen met ontslag.

• Remia

Hmm,

Verhaal zit een beetje raar in elkaar. Midden in de nacht komen er ineens agenten. Niemand is wakker, maar ze weten wel hoe de agenten aan komen rijden en dat de hond gewoon lag te slapen…

Anyway, als het verhaal verder klopt, dan is dat een rare gang van zaken.

• Ketel1

Als het zo gelopen is dan is het idd vreemd. Zelfs als er in België ook zo'n wet zou bestaan dat pitbulls afgemaakt mogen worden ga je niet zo te werk!! Ben erg benieuwd naar de andere kant van het verhaal.

• serine

ik ook..

• Lans

Hier geloof ik dus echt geen ene zak van.

Hoe weten ze dat de hond sliep als ze pas wakker werden na het schot?

Zal wel meer aan de hand zijn. Is dit overigens in Belgie?

• serine

ja..

kan je je toch niet voorstellen haast

• serine

maar….vraag ik mij af

als zou er wel wat gebeurd zijn….

waarom krijgen die mensen dan geen uitleg?

hoe komt een hond zomaar uit zijn bench…die hond kan wel degelijk wat hebben uitgevreten…

of een buur heeft hem los gemaakt en gebeld hebben dat ze aangevallen is door dat beest…

in al deze gevallen…krijgt men toch ook in belgie text en uitleg?

• Lans

Tuurlijk wel.

Die hond wordt echt niet zomaar afgeknald. En sowieso niet op straat.

Normaliter als het om de hond gaat zullen ze deze (en ik neem aan ook echt wel in Belgie) proberen te vangen.

Ik vermoed dat de hond iemand had aangevallen, misschien wel de schietende diender zelf?

Het verhaal zoals zij het schrijven (begrijpelijk uit emotie) klopt niet. Zoals ik al schreef, ze lagen te slapen en toch wisten ze dat ze vanuit de auto schoten?

• serine

ja…precies…

maar waarom die mensen niet gewoon uitleg geven…

dan komen dit soort berichten ook niet naar buiten op deze wijze.

P.S vreselijke foto's trouwens :(