sex op de werkvloer

• serine

Wegens ernstig plichtsverzuim zijn vijf hondengeleiders van het politiekorps Amsterdam-Amstelland buiten functie gesteld. Drie anderen zijn naar een andere werkplek gestuurd. De korpsleiding noemt het gedrag en de activiteiten van betrokkenen ‘'zeer onbehoorlijk en laakbaar’'.

De werknemers van de Amsterdamse hondenbrigade zouden onder meer seks op de werkvloer hebben gehad. Ook worden ze van dierenmishandeling beschuldigd. Verder zou er sprake zijn van discriminatie, bezoek aan prostituees tijdens werktijd en onterecht gebruik van de dienstauto.

Het NOS Journaal meldde gisteren dat de sfeer bij de Amsterdamse hondenbrigade al jaren verziekt is. Drie van de hondenbegeleiders stonden al op non-actief. Een paar weken geleden spanden die een kort geding aan. Ze erkennen ‘'de verziekte sfeer’', maar vinden het oneerlijk dat leidinggevenden bij de politie voor vergelijkbaar gedrag minder zwaar gestraft worden dan gewone medewerkers.

BRON:AT5

nog een verhaal wat ik niet zou kunnen geloven…alleen deze agenten geven het toe…en dan ruikt het naar goed voorbeeld doet goed volgen..

nooit verwacht dat het bij ons zón zooitje was

begint op amerika te lijken hier :D

• De enige echte Frits

Schokkend! Ik zou wel een betere plek voor sex kunnen bedenken dat die harde werkvloer! :D

En ik hoop dat ik de sex op de werkplek niet in verband hoef te brengen met de dierenmishandeling! :D

mzzl,

Frits.;

• fj

Ho w8,

Nu neem ik hetb niet vaak op voor foute agenten, maar dit verhaal heeft nog wel wat andere kanten.

Volgens mij zijn deze heren exit gestuurd, voor zaken waar de leiding en anderen zich ook aan hebben schuldig gemaakt.

Hun verweer in de rechtszaal was ook dat er met 2 maten werd gemeten en dat men hun “gezocht”heeft.

De rechter heeft de leiding gevraagd waarorm er met 2 maten werd gemeten en bij deze heren de boel werd opgeblazen en bij anderen (inclusief enkelen uit de leiding)door de vingers werd gezien. Daar kon men geen antwoord opgeven.

De rechter was daar zeg maar nogal “not amused”over,

Een aantal zaken waren niet echt keihard te maken en een aantal klopt wel.

Dit is in een reportage op radio 1 geweest en met originele geluidsfragmenten uit de rechtszaal.

Overigens loopt dit al even.

• serine

dus als je baas ligt te wippen op de werkvloer al dan niet op de zaak of onder diensttijd op de wallen moet jij dat ook maar doen…?

doet mij denken aan…

als hij in de sloot springt doe jij dat dan ook? :D

das grappig…jij word gepakt en dan als een kleuter wijzen naar een ander,met de woorden ja maar hij deed het ook ….

sorry…maar ik moet hier even om lachen hoor :D:D

• serine

:D:D

*ikgahierevenvlakvanhetlachen

• A.T.

Wat is er mis aan klassejustitie aan de kaak stellen? Als jij voor een bepaald delict ontslagen wordt en een ander krijgt een berisping voor hetzelfde feit, zou jij dat niet raar vinden?

• serine

ik word niet ontslagen…

als er iemand iemand ontslaat…dan ben ik dat..

los daarvan….tuurlijk is dat niet eerlijk…

maar rangen verschil zal er altijd blijven…

als ik gebeld word door een vriendin..en ik neem mijn mobieltje op…is het mijn geld wat ik zit te verlullen..(en dat is iets wat ik zelf bepaal)

maar ik wil dus niet hebben dat het personeel prive gaat zitten bellen in de tijd dat ik hun betaal voor het werk wat ze moeten doen…

zo ver kan je het wel volgen denk ik?

goed deze agenten hebben fouten begaan…heel jammer voor ze dat ze gepakt zijn..en daarvoor gestraft worden,tuurlijk hun meerdere moeten ook gestraft worden..

maar dat is niet aan hun om dat te bepalen he…

daarnaast vind ik ook nog….met dat wat ze uitspookte… hebben ze heel goed geweten dat dat niet kon…

maar kennelijk hebben ze gehoopt dat hun zelfde meerdere voor hun in de bres zou springen…nu dat niet het geval is gaan ze hoog van de toren blazen flink wijzen en er alles aan doen om hun meerdere mee de afgrond in de krijgen…

beetje zielig komt dat op mij over…want stel ze kwamen er makkelijk vanaf dan hun meerdere hadden ze echt niet zo hard staan wijzen hoor…dan hadden ze zich braaf stil gehouden…

gewoon een princiepe kwestie dit…

de daden waren niet netjes..maar de wijze waarop ze nu dus tekeer gaan ook niet ;)

beetje een appart team zit daar kennelijk…(als je al kan spreken van een team )

• A.T.

Die agenten hebben bekend wat ze hebben gedaan en vinden ook dat ze straf verdiend hebben. Maar zij vinden het gewoon niet eerlijk dat ze een hogere straf krijgen dan hun bazen, die zich aan dezelfde feiten hebben bezondigd. En we hebben het hier niet over een privé telefoongesprekje.

Als juist hun agent zijn (voorbeeldfunctie) hen zwaar aangerekend wordt t.a.v. hun daden, dan zou je juist verwachten dat nota bene hun superieuren even zwaar zo niet zwaarder bestraft worden….

• fj

Hoor je mij dat ergens zeggen?

Het gat erom dat als je tot het klootjesvolk hoort je nek in de strop gaat en je baas er lachend mee wegkomt.

Dus als men in staat is met twee maten te meen zal en dat in het verdere dagelijkse werk ook wel doen.

En een prive gebruik van auto;s kan dan zijn naar de chinees rijden om eten te halen of een vakantie in italie te doen.

Als een politicus prive rijdt en dat foutief aftrekt van de belastingen betaald de gemente het gewoon achtarf alsnog.

Als de heren hun kop eraf gat, moet dat van de leidingegvenden ook.

• fj

Precies.

Maar Serine vindt dat deze agenten niet bepalen dat er met twee maten gemeten wordt.

Ik dacht nou juist dat ons hele rechtssysteem daaropgebaseerd was?