Hoe dom kun je zijn

• martin

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/06/politie_zooo_kinderachtig_468.html

Hoe dom kun je zijn, en let dan eens op het Nederlands van deze collega. Aardig potje imagoschade erbij.

• S.

Wat leerde je nou ook nou weer op de politieschool. Iets van een glazen huis.

Gr S

• Remia

Die imagoschade valt allemaal wel mee.

De foto geeft alleen maar aan dat er ook wel eens lol wordt gemaakt op een politiebureau. Uiteraard wordt daar een gaapverwekkend verhaal bijgezet dat “ze”het weer o, zo druk hebben. Lekker belangrijk.

Dat die foto buiten de wil van de vrouwelijke collega naar buiten komt is zorgwekkender.

Om dan ook een mail te sturen naar Geenstijl…. Je weet vooraf al dat je wordt afgemaakt. Die foto wordt toch niet verwijderd. Dat er een spelfoutje in die mail zit zie ik nog steeds niet als imagoschade.

Beter had ze een mail of brief naar de redactie van de site gestuurd, met een andere toon.

Al met al. Mug - Olifant verhaal.

• Skywalker

Dacht dat de foto hoorde bij deze topic. ;)

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=18&i=207466&t=207466

Skywalker

• Lans

Tja, inderdaad, een glazen huisje.

Wel weer jammer dat er meteen weer bij gezegd wordt: Wat hebben ze weer veel te doen….

Alsof er bij ons niet een keer goed geouwehoerd mag worden.

Als er een foto op internet staat dat een kantoor van een ICT-er helemaal volgeplakt is met post-it stickertjes is het harstikke leuk. Betreft het de politie, dan hebben “ze” niets te doen..

Maar goed, ben het met je eens, erg dom om het op een publieke site te zetten. Zo'n reactie kan je verwachten.

• Skywalker

Lans schreef:

> Maar goed, ben het met je eens, erg dom om het op een

> publieke site te zetten. Zo'n reactie kan je verwachten.

Nee, het is een prive *uch* site.

Die reactie van een eventueel kort geding vind ik nog veel interesanter.

Skywalker

• Lans

Ik heb het gelezen ja, privé site? Wat is dat?

Haha, hij zal wel met zn harsus op Hyves hebben gestaan. Doe veel (nieuwe) collega's. Schijnbaar interessant om te laten zien dat je op de politieopleiding zit.

En inderdaad, die reactie, om je de ogen uit je kop te schamen.

Er wordt nadrukkelijk voor gewaarschuwd (in de opleiding al!) om niets zichtbaar voor iedereen op Hyves te zetten…Nou je ziet het….

• Ketel1

Is Nederland het enige land waar op internet met name zo'n hetze tegen alles wat maar een blauw uniform aan heeft gehouden wordt? Er hoeft idd maar iemand in een blauw uniform een scheet te laten en het staat al op GeenStijl of flitsservice met domme reacties van allerlei reageerders.

Komt op mij net zo infantiel over als dat eeuwige gehannes over Duitsers. Las vanmorgen in de krant dat op een oranjecamping in Zwitserland iemand en plein public een grote boodschap deed op een Duitse vlag. Over dat ‘niveau’ praten we dan hè.

Over smakeloosheid gesproken. Maar goed, als agenten idd gewaarschuwd worden hun foto's binnenboord te houden dan is het idd een beetje dom toch iets op internet te plaatsen. :(

• serine

die laatste reactie in die topic..is belachelijker dan deze foto van deze agente hoor…

ik vind dit nou niet een imago beschadiging…

ik zie gewoon agenten die plezier in hun werk hebben…en in de rustige uurtjes op het buro pret maken…

nou en…

mogen ze? kom nou…als je zon emotioneel zware baan hebt …voor een @!#$ loontje…mag je jezelf wel betalen met wat ontspanning dacht ik zo ;)

• DePeter

En in Engeland kunnen ze er helemaal wat van.;)

Waarom zou een agent/e niet eens een verzetje mogen hebben onder werktijd?

Zeker goed voor de samenwerking en teambuilding.

grtzzz