hallo hallemaal,
ik volg al een tijdje dit prikbord met veel belangstelling, daar er soms veel leuke, interresante en soms ook wel lachwekkende onderwerpen behandeld, heb ik besloten mij ook te laten registeren. Maar uiteraard is het belangrijk dat je je eerst voorsteld toch?
Mijn naam is ********* en ik zit ondertussen al 18 jaar bij de politie. speciaal bij het korps Hollands Midden. Mijn taak is leidinggeven aan een groep leuke, en zeer gedreven profesioneels die werkzaam is in het wijkteam Leiden Zuid. Daarnaast heb ik doordat ik een aantal jaren stafmedewerker en algemeen commandant ben geweest bij de operaties groot schalig optreden van de politie Hollands Midden en gemeentepolitie Leiden. Veel expertise op dit gebied. Daarom verbaas ik mij soms van bepaalde opmerkingen van bijvoorbeeld mobiele eenheid optreden.
Soms zal ik naar mijn eigen inzicht een interresant artikel plaatsen waarover gediscuseerd kan worden. Vandaag mijn eerste artikel die mij al een tijdje bezig houdt. Op het intranet stond pas een leuk stukje over de politieregio Brabant zuid oost, Zij gaan bij dancefeesten een streng(er) deurbeleid voeren bij dancefeesten.
Ik ben vooral benieud hoe de mensen, en dan vooral de agenten hier van vinden. En ik verwacht inhoudelijke en goede reacties.
Bron: de telegraaf