even voorstellen

• Lans

Ten eerste, welkom watchdog.

Ten tweede, ik vind je bericht een beetje vreemd. Weinig, al dan niet geen, dienders zullen hier hun naam en toenaam vermelden. Als je dit bord al een tijdje volgt, dan zou je juist beter moeten weten.

Maar goed, voordeel schutter… alhoewel…

Even wat vraagjes: ;-)

Met welk systeem werken jullie in Hollands midden?

Welk type c2000 randapparatuur?

Welke schaal zit je?

Waar is de UDS knop voor in de voertuigen?

Wat en waar was jouw positie (letterlijk) bij het grootschalig optreden in ME verband als commandant?

Wat voor bijzonders staat er in het wijkbureau waar je zit? Die moet je snappen.

Groetjes, Lans

(overigens werkzaam bij een andere regio, anders had ik niet zoveel hoeven vragen :D)

• Barbara mv Rik

:D Die Lans……

Altijd voorzichtig blijven hè ouwe ME-er ;)

• Lans

Altijd Zorba, altijd! :D:D:D

• Ronald

Hem een klein beetje op weg helpen, Lans?

jouw eerste vraag: is BPS afkorting van bedrijfs politie systeem

Ben benieuwd wat hij zegt over C2000(geen nieuwe supermarkt)

En jouw vraag over de ME, een (pelotons)commandant zit altijd in een extra voertuig toch? de zogenaamde verbindingsvoertuig.

en dan toch nog een leuke he, is de Unfall Daten Speicher (UDS) is een systeem in de surveillance voertuig, dat ook wel de zwarte doos genoemd wordt. en bij ongevallen kan registeren of agenten bepaalde toepassingen goed en correct kunnen toepassen toch? en met deze knop kan het worden uitgeschakeld.

de rest mag hij zelf doen, een collega uit dezelfde politieregio(alleen dan duin en bollenstreek)

• MD

Haha, dezelfde persoon dus :D:D:D…

Geweldig… Schizofreen?

• Barbara mv Rik

Dan moet je hem dus kennen.

Wel jammer dat je hem op weg helpt. :(

• MD

Ronald & Watchdog zijn dezelfde persoon ;).

Doorzichtige manier om te zeggen dat hij het eigenlijk niet weet. Zijn eerste antwoord is overigens al fout :D.

• Graats

Beste Ronald/Watchdog,

Misschien beter om aan dit theaterstukje een einde te maken?

Mod Arie

• Lans

Mooi stukje theaterwerk. Ik weet voldoende en mijn vermoeden heb je bevestigd.

Volgende keer beter research doen.

Groetjes, Lans

• Lans

Arie, misschien even een ideetje om zijn IP in de gaten te houden. Zijn profiel is een samenvoegsel van informatie wat te vinden is op de site van Hollands Midden.

Ik weet niet zeker of die Dirk daar echt werkzaam is, maar lijkt me niet prettig voor hem als diegene dat iemand zijn identiteit aanneemt op een prikbord.