Ach, met 34 jaar kun je al zo'n beetje de helft van je leven bij de politie zitten.
Volgens mij worden de extra onderdelen in het hulpverleningsvoertuig geplaats en gebruikt om het ‘stilte-signaal’ uit te zenden. Dit signaal wordt door vrijwel elke radio ontvangen. Hoeft niks voor worden aangesloten, hooguit een functie opnieuw worden ingeschakeld (die bij levering standaard aanstaat).
Groeten,
Nick
NickB schreef:
>
> Volgens mij worden de extra onderdelen in het
> hulpverleningsvoertuig geplaats en gebruikt om het
> ‘stilte-signaal’ uit te zenden.
Ah …. op die manier.
> Dit signaal wordt door
> vrijwel elke radio ontvangen. Hoeft niks voor worden
> aangesloten, hooguit een functie opnieuw worden ingeschakeld
> (die bij levering standaard aanstaat).
>
> Groeten,
> Nick
Die functie heeft dus 90% van de mensen uit staan.
maw klinkt als een leuke oplossing, maar je bent uiteindelijk er afhankelijk van of de mensen die functie aanzetten, en de “doelgroep” heeft dat dus niet want die zitten lekker te chillen bij de radio en die willen geen file nieuws er doorheen (wat vaak ook net te laat is, met het gevolg dat je weet hoe lang de file is waar je net achteraan sluit)
imho is het voor dergelijk dingen nuttig als je dit zou kunnen toepassen met een signaal dat niet door de mensen uitgeschakeld kan worden, want anders klinkt het leuk maar niemand heeft het nodig want ze spiegelen meer dan genoeg of er word wel wat anders aangedragen om vooral zelf de functie niet nodig te hebben.
Eigenlijk weet ik ook niet zeker of die functie standaard aan staat, ik meen dat het bij mijn radio niet het geval was.
Maar ik heb altijd de neiging om alles aan te gooien als het erop zit
Grtz Plukkie
Presentatie:
Nand Baert (1963 tot 1967)
Pim Jacobs (1967 tot 1970)
Herman Emmink (1971 tot 1982)
Flip van der Schalie (1983)
Fred Oster (1985)
Rob van Hulst (1994)
Jos Kuijer
Joop Braakhekke (1997)
bron= http://nl.wikipedia.org/wiki/Wie_van_de_drie
Pffffffffft geheugen wie heeft dat nou nodig :p
Grtz Plukkie
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?