Turkse EK-zege

• Lans

Tja, als dat nou politie was…. ;-)

• HJV

Zijn colporteurs voor ORANGE telefoon-abonnementen , het nieuwe model is reeds ter bezichtiging op het hemd gespels

• Skywalker

Er hoeft ook geen verband te zijn om het te linken Arie.

Als er ongeregeldheden zijn op koninningedag en er vallen gewonden laat staan doden. Wordt er nooit gevraagd of de koningin ervoor verantwoordelijk is.

Waarom dan nu wel?

Dit is dus de eerste EK dode.

Skywalker

• Arie

Dan is een dodelijk verkeersslachtoffer tijdens de EK-finale dus ook een EK-slachtoffer.

• Skywalker

Nee, want je zegt het zelf verkeersslachtoffer. Het is maar net wat de media en voorlichting er voor naam aan willen geven. Maar ik denk dat we het er over eens kunnen zijn dat het allemaal alcohol slachtoffers en daders zijn wat voor feest het ook is. Maar als we het zo gaan noemen, moet er wat aan gebeuren. Alcohol afschaffen misschien?

Zal ik het je nog sterker vertellen Arie.

Op het moment als er iemand HIV positief geregistreerd staat na een HIV test en deze wordt in Amerika hardstikke doodgereden, telt deze mee als officieel Aids slachtoffer. En Europa staat op het punt om hetzelfde te doen onder druk van de States. Hoezo cijfers misbruiken.

Dat heet de Winston Churchill methode;

ik kan beweren dat de maan van kaas gemaakt is. Jij zegt van niet. Vervolgens zeg ik bewijs maar maar eens dat het niet zo is!

Skywalker