Waar ik van smul...

• Klaas Nietzovaakmeer

DRIEBERGEN - Uit een voertuig van het Korps landelijke politiediensten (KLPD) zijn zaterdag een dienstwapen, pepperspray en een portofoon gestolen.

Dat heeft het KLPD dinsdag laten weten.

De onopvallende auto stond op het moment van de diefstal voor de deur van een politiebureau in Utrecht aan de openbare weg geparkeerd. De medewerker was volgens een woordvoerder minder dan tien minuten binnengeweest.

Bij terugkeer ontdekte hij de inbraak.

BRON.Nu.nl

Hoe voelt zo`n man zich nu ?

• Lans

Ik snap jouw onderwerp tekst niet, “Waar ik van smul”

Buiten het feit om dat die collega een vreselijk domme l*l is en zich ook zo zal voelen, vraag ik me af als er iemand met dat dienstwapen kapot geschoten wordt, of je dan nog steeds wil spreken van “smullen”.

Gr. Lans

• sijlvia

ik denk n.a.v. dit bericht::

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=18&i=207981&t=207981

• Klaas Nietzovaakmeer

U hebt het door.

Geen politieambtenaar neem ik aan. :-)

• Lans

Ja dat lijkt me duidelijk dat dat een parodie is op dat bericht. Maar dan nog, vind ik smullen ervan niet zo gepast.

Ik vraag me af of je verder hebt nagedacht dan alleen een collega die goed de l ul is. En terecht.

Groetjes, Lans

• Klaas Nietzovaakmeer

Natuurlijk heb ik daar over nagedacht.

Wat ik heel erg jammer vind is dat die diender niet nagedacht heeft alvorens zijn/haar auto te verlaten.

Is er niet een slogan : Auto dicht …buit eruit ? Geldt dat niet voor een politieauto ?

Nu schijnt het gemiddelde IQ van de diender in de regio Utrecht ver beneden Algemeen Nederlands Peil te liggen dus er is een reden te bedenken.

Sorry voor het sarcasme maar ik vind een dergelijke blunder beneden allle peil. En het is niet het eerste incident.

• sijlvia

nee:D

• sijlvia

oh dacht dat ik het zwarte garen had uitgevonden:(:D

• Lans

Helemaal mee eens. Ik baal ook van dat soort collega's. Ik snap dat echt niet.

Laksheid levert op dat

1, de politie weer eens in een slecht daglicht wordt gezet en

2, dat de kans bestaat dat ik ooit eens in die loop mag kijken of

3, dat iemand een dodelijk slachtoffer gaat worden omdat iemand nu in het bezit is van een vuurwapen.

(en daarom vond ik dat smullen niet gepast als titel)

Zonder een oordeel te vellen over de regio Utrecht, het was toch een KLPD-er?

• sijlvia

echt slim is het niet.