Waar ik van smul...

• Lans

Helaas, pindarotsjes. :D

• sijlvia

ook lekker:D

• A.T.

Ik begrijp dat u onderzoek heeft gedaan naar het IQ van de agenten in Utrecht? of u l.ult maar een beetje uit uw nek?

• Klaas Nietzovaakmeer

Als ik zo uw commentaren lees onder het kopje “ Extreem geweld in Oss ” hoef ik uw IQ niet eens te onderzoeken en neem ik direct aan dat u werkzaam bent in het korps Utrecht. :-)

• A.T.

Niks mis mee met die commentaren. Zo denken een hoop mensen nu eenmaal over agressievelingen.

• Reja

Uit eigen waarneming kan ik melden dat er niets mis is met het gemiddelde IQ van de diender in de Regio Utrecht. Maar ja, als je KLPD en Regio al niet uit elkaar kunt houden…………..

• De enige echte Frits

Hmmm…wat een frustratie lees ik zo tussen de regels door.

Weet U zeker dat de naam niet: “Klaar…nietzovaakmeer” is?

Zie je wel vaker hoor, dat, om de aandacht af te leiden van eigen problemen, de spotlight ergens anders op gericht wordt. :D

mzzl,

Frits.

• mwb

Het leek een opzet tot serieuze discussie , maar als en passant een heel ander politie onderdeel belachelijk wordt gemaakt, blijkt ook dit weer gewoon afzeiken te zijn.

Ach ja, mensen die klaas heten strooien toch vaker rare verhalen rond. Klaas Vaak, Sinterklaas, etc.

• De enige echte Frits

Afzeiken van de politie zal ooit nog wel eens voetbal van de eerste plaats verdringen als volkssport nummer 1, Mwb.

Het is en blijft toch apart dat mensen hier kennelijk zo''n behagen in scheppen.

Niemand die op het advocatenprikbord smult van het feit als Moskovitch een zaak verliest, niemand die op het brandweerprikbord smult van het feit als men een huis niet heeft kunnen behoeden voor afbranden, niemand die op de ambu-pagina smult van het feit dat bij een ambu iets mis ging……

Rare mensen hoor….

mzzl,

Frits.

• MD

Eens Frits…

Maar toch ontzettend dom van die agent. Maar dat zal hij/zij zelf inmiddels ook wel achter zijn gekomen…