Waar ik van smul...

• De enige echte Frits

Dat denk ik ook.

mzzl,

Frits.

• Barbara mv Rik

:D:D:D

• ¥ Lotje ­­¥

Bedondert denk ik zoals wij . Als er bij ons iets gejat word. Maar waarom :: waar ik van smul???

• rudi

Je draaft door Frits.

• rudi

Hoe dacht je dat er over de belastingambtenaren gedacht en geschreven wordt?? Wou je nog een paar voorbeelden. Ikben het met je eens, maar je kunt ook overdrijven

• Arie

Hij draaft niet door want hij heeft een punt. Ik zie nergens sites waar zo tegen bepaalde beroepsgroepen wordt geageerd als bijvoorbeeld Flitsservice tegen politiemensen. Of wat dacht je van GeenStijl; als ergens één agent een beetje dubieuze bon uitdeelt en het staat op video, reken dan maar dat de nationele Hermandad wordt gekielhaald daar. Idem dito in de Telegraaf.

Hoe je het wendt of keert, de politie is gewoon voor een aantal mensen de nationele vijand. Zij geven jou een bekeuring en dus deugen ZE niet. Er worden allerlei cijfers bijgehaald over oplossingspercentages e.d. om aan te tonen dat agenten allemaal lui en incapabel zijn en om aan te tonen dat ZE alleen maar de hele dag flitsen en proces-verbalen verdraaien om jou erbij te lappen. Of artikelen waar gewoon gelogen wordt teneinde stemming te maken, zoals de zogenaamd lagere straf voor verkrachting voor een politieman terwijl de man helemaal niet voor verkrachting is veroordeeld maar voor een feit waar vele anderen ook zo'n straf hebben gekregen.

Ik lees nergens nationale verontwaardiging na de zoveelste oliebollen- of haringtest in het AD waaruit blijkt dat bakkers en visverkopers er op grote schaal een zooitje van maken. Er zal ook best wel eens iets over belastingambtenaren zijn gezegd, maar niet op zo'n grote schaal als bij politiemensen. Zelfs doktoren die per jaar velen missers maken en waardoor regelmatig mensen overlijden worden niet op zo grote schaal alom bekritiseerd.

Maar dit zal in geen land anders zijn. Politie is nergens echt geliefd. En ergens is het meer een haat-liefdeverhouding. Je ziet het bijvoorbeeld bij de doodgeschoten agente: alom verontwaardiging en uitspraken als ‘het zijn misschien wel k.lootzakken, maar het zijn wel onze klootzakken.’ ;)

• Klaas Nietzovaakmeer

Zelfs doktoren die per jaar velen missers maken en waardoor regelmatig mensen overlijden worden niet op zo grote schaal alom bekritiseerd.

Waar haalt u deze wijsheid vandaan ????

• Arie

Nou, het kan aan mij liggen, maar ziet u regelmatig de beroepsgroep medici onderwerp zijn van spot en afwijzing? Ziet u na medische missers sarcastische verhaaltjes in GeenStijl? Dat is geen medelijden opwekken t.a.v. de politie, maar om aan te geven dat in veel beroepsgroepen missers worden begaan. Zelfs die waar levens mee gemoeid zijn. Maar dat kennelijk de politie de enige beroepsgroep is die continue onderwerp van spot en kritiek is.

• rudi

Lees je nog wel eens mee op het prikbord van de belastingen Arie?

• rudi

Lees de kranten eens over de fiscus Arie. Lees het prikbord belastingen. Ook de de belastingdienst is volksvijand nummer 1.