Politieagente doodgeschoten Amstelveen

• HJV

Veel sterkte voor de nabestaanden, vrienden en directe collega's.

• Jopy

Mijn oprechte deelneming.

Grt. Jopy

• John

Heel veel sterkte aan alle nabestaanden en directe of indirecte collega's van deze agente. Het wordt tijd dat wij het werk van een agent(e) eens de nodige waardering en respect geven dat het verdient…..

Heel veel sterkte de komende tijd!

John

• DE_GEKSTE

best gek dit

maar sterkte voor de nabestanden en collega's

• boevenvanger

Ook ik wens familie, vrienden, collega's en bekende veel sterkte met het dragen van het ongelooflijke verlies van hun dierbare.

Mijn oprechte deelneming.

• Kot

Er worden weer verschrikkelijke dingen geschreven op internet, daarom wil ik nu juist mijn steun betuigen!

Ik ben geen politieagent, maar gewoon een burger…. Maar dit is gewoon te gek voor woorden…

Mijn oprechte condoleances aan de nabestaanden, vrienden, collegas……

Damm, ze is 1 jaar jonger als mij en ze deed gewoon haer werk… bugers beschermen… Ik snap het gewoon niet….Echt niet….

Collega agenten, sterkte met deze tragische gebeurtenis….. !!!!

Robert schreef:

• ¥ Lotje ­­¥

Veel sterkte voor familie en vrienden, collega,s Met dit bedroefde gebeurtenis

Lotje

• rudi

Afschuwelijk. Veel sterkte voor nabestaanden, naasten, geliefden, collegae, betrokkenen

• Klaas Nietzovaakmeer

Mijn diepste deelneming voor een ieder in de nabije omgeving van deze op zeer laffe wijze vermoordde politieambtenaar.

Triest om op deze manier om het leven te komen en ik kan me voorstellen dat het een schok is voor een ieder die hiermee wordt geconfronteerd.

Sterkte om dit verlies te verwerken.

• Sleutel

Mijn diepste deelneming voor de nabestaanden, vrienden en directe collega's.