Inhoud op uitdrukkelijk en herhaald verzoek van betrokkene verwijderd.
T.b.v. de discussie op zich: betrokkene beklaagde zich erover dat de politiemensen op dit prikbord niet ontvankelijk zijn voor een kritisch geluid.
Team politieprikbord
je mag best commentaar hebben als je maar op de hoogte bent van de feiten waarom er zo opgetreden is. Lopen wijzen met een vingertje terwijl je er te weinig vanaf weet wordt door niemand gewaardeerd hoor. Maakt niet uit bij welk beroep je dat doet. Als ik tegen een automonteur zeg dat hij zijn werk niet goed doet maar ik weet ook niet hoe het dan wel moet dan roept die automonteur ook iets tegen mij wat minder vriendelijk is dan wat je hier leest hoor.
wdm schreef:
>
> Ik heb het gevoel dat hier over dit soort zaken niet meer
> normaal gediscuseerd kan worden.
Tijdens een discussie heb je een partij die voor is en een partij die tegen is. Anders valt er niks te discussieren natuurlijk. Ik snap niet dat je het zo'n probleem vindt dat mensen het niet met je eens zijn.
Misschien is het dan inderdaad geen onverstandig idee van je om ver bij forums uit de buurt te blijven.
Beste wdm,
In een ander topic vroeg je aan mij of Kees ‘om er eens wat aan te doen’. Dat betrof de tegengas die jij kreeg in de topic over de miskraam na gebruik van een flashbang door een AT.
Heb gekeken waar ik dan wat tegen zou moeten doen, maar ik kan met de beste wil van de wereld geen argument vinden om wie dan ook op zijn nummer te zetten, te bannen, een stichtelijk woord te richten tot iedereen of wat dan ook.
Het enige dat ik regelmatig zie gebeuren is dat niet-politiemensen ergens vraagtekens bij plaatsen en politiemensen hier hun antwoord op geven, danwel twijfels plaatsen bij een bericht en/of met tegenargumenten komen. Jij komt hierdoor tot de conclusie dat ‘kritiek geven op de politie niet mag’ . Het kan aan mij liggen, maar er bestaat niet zo'n regel op het prikbord. Wat er werkelijk aan de hand is, is dat jij jezelf stoort aan het feit dat politiemensen niet jouw zorgen delen dan wel het niet met jou eens zijn. Daar kan ik heel kort op zijn: van mij mogen ze vinden wat ze willen, zolang ze maar geen prikbordregels overtreden, niet andere prikkers continu afzeiken etc. En het gaat mij te ver om de politiemensen hier te verzoeken wat meer steun uit te spreken aan andersdenkenden omdat die dan zich wat meer op hun gemak voelen alhier. Er komen hier genoeg mensen die regelmatig vraagtekens plaatsen bij een politie-optreden en ik heb niet het gevoel dat deze mensen minder respectvol worden bejegend.
Enfin, ik vind het jammer dat jij deze stap hebt genomen, maar het is en blijft jouw eigen beslissing.
Hopelijk dat jij elders meer steun en begrip vindt voor jouw argumenten.
vriendelijke groet,
moderator Arie
“NOGMAALS VERZOEK ARIE, VERWIJDER MIJN BIJDRAGE !!!!! VORIGE TOPIC EN DIT TOPIC EN GEEF MIJ EEN BAN VOOR ALTIJD !!!!!!!!!!”
Al je je nou eens gewoon aan je woord houd ipv dramatische scene's maken.
Je had hier 5 jaar(of hoelang was het, naja de oude garde weet waar ik het over heb) terug moeten komen. vele male “erger”.
Nachtuiltje hadden we toen enzo, spellings fouten waren dodelijk.
Om maar niet op de op de man spelen te noemen.
Kwestie van mee omgaan, en soms bovenstaan
daarbij weet je nooit (bijna nooit) 100% of het agenten zijn waar je mee van doen hebt of iemand die zegt dat te zijn.
Wat mij betreft blijf of ga je.
Dat staat je vrij
Het ga je goed.
Grtz Plukkie
wdm schreef:
> Ik merk de laatste tijd hier dat het steeds en steeds minder
> mogelijk is om commentaar op de politie te geven. Op hun
> werkwijze, denkwijze, optreden.
Mmm, ben het ook niet altijd eens daarmee. Maar besef wel dat dit aangestuurd gedrag is. Veel van wat zij elke dag doen wordt bepaald door anderen. Nou is er altijd de morele plicht waar je een individuele agent op kan aanspreken. Echter besef ik ook dat als je dit bij iedereen gaat doen en in elke situatie VOORAF. Dit leidt tot chaos en distructie.
ACHTERAF is het makkelijk praten wordt dan gezegd. Inderdaad dat is ook zo. Maar laten we vooral altijd achteraf blijven praten om daarvan te leren. Ben altijd heel erg kritisch op de “Boys in Blue” dat weet iedereen onderhand wel. Maar ik loop elke dag tussen ze door ondanks die kritiek. Want soms moet je nou eenmaal iets doen zonder erbij na te denken. Dat maakt het verschil tussen leven en dood. Als er vorige week iemand met getrokken wapen op een bepaalde auto af was gelopen had deze persoon ook nog geleefd, maar dan had de televaag ook weer vol gestaan. Het is kiezen of delen. Maar helaas wordt beide meestal voor je gedaan.
Skywalker
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?