Commentaar op politie onmogelijk hier !

• HM

Daar heb ik al antwoord opgegeven. Je mag kritiek hebben maar in de meeste gevallen loopt men gewoon te blaten zonder te weten hoe en waarom. En ja dat van anne F is heeeeeeel flauw en knap zielig. Als je eens gewoon terug leest misschien dat je dan iets meer zinnige reacties geeft!

• rudi

Ik hoef niet terug te lezen………………….dat moet JIJ doen. Ik heb nergens kritiek gehad op de politie. Ik heb alleen maar gesteld dat IEDEREEN het recht heeft om na te denken. Jij komt met de bekende verhalen van piespaaltje zijn e.d. Die heb ik direct bevestigd.

Natuurlijk ben ik flauw :? als ik een voorbeeld geef van niet nadenken. Je vroeg er wel een beetje om, want ik heb je al tig keer geprobeerd wakker te schudden, maar je leesbrilletje of je IQ schieten tekort

. Ik beschuldig niemand, heb veel bewondering voor de politie ( net zoals voor de fiscus) Maar ik wens iedereen toe dat hij/zijn na blijft denken. Succes…. gaat jou ook lukken…alhoewel

Lezen……ik BEWONDER de diender……….maar in godsnaam ..blijf kritisch

• Ketel1

We hebben het hier over het toepassen van de discretionaire bevoegdheid bij het al dan niet bekeuren. Het gaat niet over het meewerken aan schending van mensenrechten.

Voorbeeld Anne F. is idd heel flauw. Beproefd recept weliswaar om met extreme voorbeelden proberen een punt te maken, maar dat is in deze discussie onzinnig. Het gaat er hier om hoe ‘de burger’ reageert na- dan wel naar aanleiding van bijv. bekeuringssituaties en dat agenten daar niet zo krampachtig mee om moeten gaan en een eigen mening moeten vormen.

Ik volg de discussies de laatste dagen enigzins maar rudi, een tip: probeer niet van iedere discussie een conflict te maken. Mensen een leesbrilletje toedichten en van een laag IQ e.d. beschuldigen leidt niet echt tot een vruchtbare discussie.

• HM

En ik heb ook meteen al gesteld dat iemand best kritisch mag zijn zolang hij dan ook maar weet waar hij het over heeft en niet zo stompzinnig alleen loopt te blaten en van toeten nog blazen weet zoals het merendeel doet.

En inderdaad jou opmerking over leesbrilletje, IQ en of dat je een beetje twijfeld of mij dat gaat lukken zegt meer over jou dan over mij. Je begint iemand aan te vallen en dat is een teken van zwakte. Dus maw …………..

• serine

Dit is dus een mooi en duidelijk voorbeeld van iemand die zich verheven VOELT boven anderen ;):D

Gezien de kleinerende en neerbuigende uitlatingen ten opzichte van anderen.

Laat maar waaien niks van aantrekken…is ons geheel duidelijk wat voor vlees we in de kuip hebben…en de energie van het beantwoorden mijn inziens niet eens waard.

Kan geen respect opbrengen voor iemand die, geen respect tonen kan voor zijn of haar medemens,of in ieder geval met respect wil behandelen.

Die ***** verder negeren lijkt mij een goed plan.

Ik doe het liever niet maar zeg het maar alvast: als dit weer uitdraait op gekissebis dan wel een afzeiktopic wordt dan zullen er een aantal een tijdje op de reservebank moeten plaatsnemen. Heb de afgelopen dagen genoeg vriendelijk gevraagd of we het over het onderwerp konden hebben in plaats van de pijlen op elkaar te richten.

Mod Arie

• rudi

Je bent lief… maar als je mij beschuldigt dat ik iedere discussie tot een conflict probeer te maken, dan overdrijf je wel een beetje.

A: Zo vaak ben ik hier niet

B: Zovaak reageer ik niet in een topic

Ik neem die opmerking dus voor kennisgeving aan, ingegeven door iemand die slecht luistert naar argumenten en blijkbaar niet weet wat een inhoudelijke discussie is.

• rudi

Nee…het probleem is dat ik niemand aanval, maar dat men zich hier onmiddellijk aangevallen voelt.

Zeg ook maar iets kritisch en de argumenten van het piesplaatje zijn e.d. worden aangehaald. !!! Tuurlijk… geef een kritische kanttekening en hoevaak knalt men dan hier onmiddellijk neer dat de politie het ook nooit goed kan doen, zich aan wetten moet houden, liever bonnen schrijft en beter boeven kan gaan vangen.

“ HEB JE OOK MAAR 1 KEER VAN MIJ DIE ARGUMENTEN GEHOORD ??”"

Mijn standpunt is dat iedere werknemer en ambtenaar af en toe in dit land zijn eigen verantwoordelijkheid mag nemen.

Niets meer..niet minder

• rudi

Als je ook maar iets van me zou weten en niet bevooroordeeld zou kijken naar mijn argumenten, zou je weten dat het tegendeel waar is Serine.

• A.T.

Ik geloof niet dat je in een inhoudelijke discussie over leesbrilletjes en lage IQ's begint. :?

• rudi

Ik geloof niet dat in een inhoudelijke discussie mij onmiddellijk voor 99% woorden in de mond gelegd worden.