De Amsterdamse Politie vaart dit jaar mee in de botenparade van de Gay Pride met een eigen boot. Wat een leuke geste, ze varen wel mee in hun dienstuniform, is het ook een dienstboot? Wie weet meer.
Ik vind het volslagen nonsens.
Men zegt hiermee de boodschap af te willen geven dat de politie tolerant is.
Bij een boodschap heb je een zender en een ontvanger en ik vrees dat de ontvanger iets anders zal begrijpen dan de zender wil.
De boodschap die door de meeste mensen zal worden begrepen zal zijn dat de politie het blijkbaar normaal vind in diensttijd aan een dergelijke orgie mee te doen.
Welnu, ik vind het v-o-l-s-l-a-g-e-n belachelijk.
En met mij, daar ben ik vrij zeker van, verreweg de meeste politiemensen.
Ik heb niks tegen sex, integendeel.
Ik lust er wel pap van. De hele dag door.
Maar tijdens mijn werk vind ik het niet kunnen.
Want ik realiseer wel dat dit bij de burger niet goed overkomt.
Nou hou ik op, want ander draaf ik door.
Ik kan mij hier erg kwaad over maken.
Inderdaad maar hier wilde ik toch wel even mijn mening over kwijt, omdat ik dit te zot voor woorden vind dat er zo gereageerd word op een gay parade waar niets mis mee is, het ligt er maar aan hoe het weer gebracht word en in welke context
misschien is het wel gewoon een dienst boot, dat gebeurd ook bij de Fast Forward Dance Parade in Rotterdam en dat is heel normaal. gay parade bestaat al zo lang.
Hoe moeten ze anders de boel op orde houden, van een afstand aan wal toekijken? Ik vind deze topic weer uitlokking op reacties wat weer een hele verkeerde kant op gaat…
Groet
Ik heb er wel moeite mee. Niet tegen homosexualiteit of de Gay pride, ga gerust je gang en geniet ervan. Ik zeg altijd, ik wou dat ik bi was, dan had ik dubbel zoveel keus. ;-)
Maar goed, waarom ik er tegen ben;
Bij de politie hoort het zo te zijn, dat iedereen gelijk is, ongeacht afkomst, religie of geaardheid. Juist door een select groepje, in dit geval de homosexuelen bij de politie, mee te laten doen aan de Gay Pride, daarmee laat je dus onbewust zien dat zij anders zijn. De homosexuele afdeling. En dat deden ze ook toentertijd (gelukkig afgeschaft) bij de allochtone collega. Een speciale allochtone dag waar de autochtone collega niet voor werd uitgenodigd.
Juist daarmee creeër je een hokjes-mentaliteit.
Niet onderverdelen in homosexuele politie, allochtone politie, vrouwelijke politie, nee allemaal hetzelfde. Gewoon Politie. Punt.
Uiteraard mag iedere diender mee doen met de Gay Pride. Maar niet in uniform en niet in in dienstvaartuigen.
Maar goed, dat is mijn bescheiden mening ;-)
Haha nee hoor! Ik red me prima zo.
Hyper? Leeft die überhaupt nog? Moet zeggen, af en toe mis ik zijn verwijzingen naar een of ander boek van een weet-ik-veel wat voor een professor, best wel.
Hij had soms best leuke visies. En idd, over dat hopen dat je bi zou zijn, had hij vast wel een of andere opmerking bij geplaatst..haha!
Laat ze meedoen ,maar waarom moet daarvoor dienstmateriaal worden ingezet (wie draagt de kosten) indien er gegadigde zijn , zwemvest halen in de dump en op eigenkracht er achteraan zwemmen.
reclame;Hier adres voor artikelen met garantie
Dumppaleis; DUMPY-STUMPIE
Zwemvesten met 70% korting en tevens garantie , mocht u verzuipen dan kan de familie de volgende dag het vest retour brengen en krijgt geld het geld terug
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?