Politie vaart mee in Gay Pride

• funske

Ga dat onze marokanen maar vertellen die de politie zowiezo al als homo's ziet en om dit beeld te bevestigen zijn ze ook onderdeel van de homo parade. Vreemd he dat de politie bekend staat als softies waar je vooral geen ontzag voor moet hebben.

Misschien kunnen ze zich ook als travestieten laten zien, allemaal een pruik op en bikini plus tanga slip en dansen en hossen maar. En de samenleving maar de schuld geven dat je niet serieus genomen wordt.

Nee het wordt nooit meer wat met onze inmiddels slappe arm.

• sijlvia

werkelijk wat een slappe uitspraak.

• Ketel1

Sommige (voordat men daar weer over valt) Marokkanen nemen niemand serieus en zouden hun eigen moeder nog verkopen als dat winstgevend was. Het zijn waarschijnlijk diezelfde Marokkanen die je iedere dinsdagavond met hun smoel op Opsporing Verzocht ziet en waarvan je hoort als er weer eens een homo is mishandeld, een vrouw voor h**r is uitgescholden of een meisje betast in het zwembad.

Dus zo maatgevend is de mening van die groep Marokkanen niet. Liever dat iemand met zijn volle verstand een mening over je geeft dan een paar snotapen c.q. straatterroristen.

• rudi

Ik ken veel Marokkanen, maar niemand die dit beeld bevestigt.

• nicole

Had je de bevestiging nodig van een ander dan?

• Skywalker

Mwa, opzich is daar weinig mis mee toch?

Had er zelf niet zoveel aandacht aangegeven. Dus zijn reactie had mij er ook over aan het denken gezet. Dus inderdaad ik had zijn visie nodig om toch enigszins voor mijzelf een beeld te vormen.

• sijlvia

ik moet het toegeven;20 minuten opsporing verzocht en echt alleen maar mensen met een getinte huid waarvan de compositiefoto getoond werd…toeval??

• Abion

Dat komt door eht soort criminaliteit dat we met dat soort programma's najagen. We hebben ze nog niet geleerd belatingfraude te plegen,… zo ver zijn ze nog niet geintergreerd.

• sijlvia

het viel me gewoon op.

normaal kijk ik er nooit na maar het stond op bij een client…schrikbarend dat dan weer wel.

• Abion

Het valt ook op, maar om daar nu je mening op te baseren is toch wel heel erg gevaarlijk. Het is namelijk maar een miniscuul deel van de waarheid, die men overigens maar al te graag verdraait.